February 17, 2004
Marcan- wrote: Så det duger inte med svenska kvinnor nu?
joo de duger kanske men kommer knappast upp i samma klass som ryska. Fast det är inte därför jag gör det. Passar mig bra att ha en tjej jag kan skämma bort och göra roliga saker med. Dock inte för kul så hela kassan försvinner :P. Svenska kvinnor har en tendens att vara dryga, gillar inte det riktigt. Sen blir det lätt enformigt, typ vovve, Volvo (inget ont om volvo), husvagn. Låter sådääär kul 😕
Nu har jag försökt avblåsa det hela, kanske mitt största misstag här i livet. Tanken var inte att gå så lång, var nyfiken på hur hon såg ut . Den som lever får se..
/Dani
February 17, 2004
Death On Wings wrote: [quote=Marcan-]Så det duger inte med svenska kvinnor nu?
Gräset är väll alltid grönare på andra sidan ängen ?
Låt honom pilla runt med petterniklas lite så han får testa
LÄS MITT FÖRSTA INLÄGG innan du kommer med såna kommentarer.
Har som jag skrev tidigare blåst av hela grejen, hoppas hon accepterar det bara.
December 31, 2001
Dani wrote: [quote=Death On Wings][quote=Marcan-]Så det duger inte med svenska kvinnor nu?
Gräset är väll alltid grönare på andra sidan ängen ?
Låt honom pilla runt med petterniklas lite så han får testa
LÄS MITT FÖRSTA INLÄGG innan du kommer med såna kommentarer.
Har som jag skrev tidigare blåst av hela grejen, hoppas hon accepterar det bara.
Observera
February 17, 2004
addeee wrote: jobbigt, för tänk om hon är snäll ärlig och kanske fattat lite intresse för dig?
ja kan mycket väl vara ett misstag...
inte troligt i detta fall. Vissa omständigheter gjorde att jag ändrade uppfattning, känner inte för att ange dom nu och Ni är nog ej intresserade heller. Men det klart hade hon spelat sina kort väl, hade jag säkert kunnat gå med hela vägen. Tråkigt däremot om jag mot alla odds har fel...
/Dani
June 3, 2001
Dani wrote: Får ta över Guenos roll som skapare av tjejtrådar då han har skaffat familj, hund och Volvo.
Nu har vi det vääääldigt lugnt hära... :cy:
Delph1 wrote: Nej då. Det finns inga bevis än så länge för det så ta det lungt du 😉
Det jag säger Är bevis nog för er.
February 17, 2004
Delph1 wrote: [quote=Gueno][quote=Delph1]Nej då. Det finns inga bevis än så länge för det så ta det lungt du 😉
Du har inte bevisat någonting. Ord på internet är inte värda ett vitten utan lämplig backup/fakta/källa. 😉
//Andreas
WE NEED PICS! =DO
June 17, 2005
Dani wrote: [quote=Delph1][quote=Gueno][quote=Delph1]Nej då. Det finns inga bevis än så länge för det så ta det lungt du 😉
Du har inte bevisat någonting. Ord på internet är inte värda ett vitten utan lämplig backup/fakta/källa. 😉
//Andreas
WE NEED PICS! =DO
indeed we do!!!
1 Guest(s)