July 1, 2003
Tjena!
Jag har lite problem med att veta vad jag ska göra som projektarbete. Jag läser inriktning DATA så det kan vara nåt med data. Nån som har nåt tips om vad man kan göra som projektarbete ? Skulle kanske vilja göra nån sorts hemsida men vet inte hur stort arbetet måste va.
Ni kan gärna skriva projektarbeten ni har gjort med om dom handlar om data .
June 30, 2001
Jag läste också data, men gjorde en uppsats om liv på Mars. Förjävla jobbigt var det (satt iofs bara sista veckan istället för hela sista året).
Övriga i klassen gjorde community i php, tidtagningsprogram till fysiken, uppsats om datorsäkerhet, uppsats om datorns historia, spel i flash, hemsidor i flash m.m.
March 10, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=Dehman][quote=Coore]jag och ett par klasspolare byggde en HTPC, och då tillverkade vi eget chassi oxå...
Det kanske vore något?
Måste fråga. När man gör sådan projekt tillsammans. Vem får resultatet? 😛
Alla får samma? Hoppade du över hela skolan?
Du uppfattade allt fel...
Coore wrote: [quote=Dehman][quote=Coore]jag och ett par klasspolare byggde en HTPC, och då tillverkade vi eget chassi oxå...
Det kanske vore något?
Måste fråga. När man gör sådan projekt tillsammans. Vem får resultatet? 😛
Han som prjöjsade för all hårdvara fick den.. 🙂
Aha okej 😛 Så en betalade för allt 😛
May 23, 2002
Bygg en missil.
Eller varför inte en BMW? Plocka ihop lite prylar från andra tillverkare och säg att du gjort det själv, i med en sur motor och kör. Använd lite masonite i skiten så kan du döpa den till CSL också. Sist men inte minst den ack så viktiga "BMW leder inte utvecklingen - BMW kopierar alla andra" dekalen på bakrutan i tjeckisk abs plast...
July 13, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=Elias667]Gör en dator ljudlös eller nästintill, ska jag göra!
Köpa en zalman tnn (stora ljudlösa saken) och plocka loss zalman-märkena...:)
tanken har slått mig ett par gånger 😀 Men frågan är om jag ska hålla mig till luftkylning eller gå på nått mera avacerat, vill liksom göra det lite som en guide till en svensson, saker som de flesta borde klara av. Typ ljudisolera, byta fläktar och maximera luftflödet.
February 12, 2003
Elias667 wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Elias667]Gör en dator ljudlös eller nästintill, ska jag göra!
Köpa en zalman tnn (stora ljudlösa saken) och plocka loss zalman-märkena...:)
tanken har slått mig ett par gånger 😀 Men frågan är om jag ska hålla mig till luftkylning eller gå på nått mera avacerat, vill liksom göra det lite som en guide till en svensson, saker som de flesta borde klara av. Typ ljudisolera, byta fläktar och maximera luftflödet.
Förresten, ta en tidig socket a och smäll på jättefläns och kör helt passivt.:P
1 Guest(s)