July 27, 2002
Det är en rysare/skräck..
Det handlar om ett mentalsjukhus där det bor en massa riktigt sjuka nissar, och de gör uppror och dödar allt och alla, och då stänger fängelsedirektören igen typ feta metallfönster så alla brinner ihjäl.
Tror detta var 50-60 talet, sen 40-50 år senare bygger de om stället, vet itne till vad riktigt, kanske ett hotell.. men iaf så kommer det några personer dit och sen är alla mentalsjuka där fortfarande.. DEn är SKITÄCKLIG, det är typ massa sjuka maskiner som personalen använt på de mentalsjuka o massa vidrigt!
March 1, 2003
http://www.imdb.com/title/tt0185371/
gick på tv nyligen...
http://www.kanal5.se/templates.....px?id=3655
April 20, 2002
Marcan- wrote: House on the haunted hill är grym som fan i början. Sen spårar den helt ur när det visar sig att det är ett monster med i bilden. 🙁
Du tänker inte på The Haunting då?
House on haunted Hill handlar inte om monster utan döda mentalpatienter som spökar.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
December 5, 2001
DiDi wrote: [quote=Mind]och här sitter jag med sletna SVT och fyran, jag vill se rysare som verkligen är lite spooky så man kan få gåshud, men icke här får man förlita sig på riktiga upplevelse.
House of 1000 corpses... Eller den är mest störd :-({|=
Störd som f*n :gunsfire:
April 14, 2002
Tintin wrote: [quote=Marcan-]House on the haunted hill är grym som fan i början. Sen spårar den helt ur när det visar sig att det är ett monster med i bilden. 🙁
House on haunted Hill handlar inte om monster utan döda mentalpatienter som spökar.
Monster, spöken och demoner same shit different names 😉
April 20, 2002
Marcan- wrote: [quote=Tintin][quote=Marcan-]House on the haunted hill är grym som fan i början. Sen spårar den helt ur när det visar sig att det är ett monster med i bilden. 🙁
Monster, spöken och demoner same shit different names 😉
😛
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 5, 2004
Mind wrote: och här sitter jag med sletna SVT och fyran, jag vill se rysare som verkligen är lite spooky så man kan få gåshud, men icke här får man förlita sig på riktiga upplevelse.
Det värsta är att det är filmerna på SVT som får bäste recension i TV-bilagorna, brukar iofs inte bry mig om att kolla på dom, skit alltihop...
May 7, 2004
Sardaukar wrote: [quote=DiDi][quote=Mind]och här sitter jag med sletna SVT och fyran, jag vill se rysare som verkligen är lite spooky så man kan få gåshud, men icke här får man förlita sig på riktiga upplevelse.
House of 1000 corpses... Eller den är mest störd :-({|=
Störd som f*n :gunsfire:
Klaga inte på Rob Zombie.
2 Guest(s)