January 9, 2001
Jag som Àr vÀktare till yrket, Àr ganska förfÀrad över vad som hÀnt i Stockholm
HjÀlp mig att visa vÄrt deltagande för de drabbade och dess anhöriga
Visa det hÀr <--- lÀnk
December 22, 2002
min brorsa Àr med vÀktare, jag Àr mycket ledsen och chockad över det som har hÀnt... tÀnkt att han bara gjorde sitt jobb och sen paff död fattar bara inte mycket ledsen över det som har hÀnt
- MSI Z97 GAMING 5, Socket-1150Â
- Intel Core i7 4790K 4,0GHzÂ
- Inno3D iChill GeForce GTX 980 4GBÂ
- Kingston SSDNow V300 120GB (2 st)Â
- Corsair Hydro H110 (Water cooling)Â
- HyperX Beast 16GB 2400MHzÂ
- Chieftec Nitro 88 850 W modularÂ
- Corsair Carbide Air 540 Cube Case + 7 fans inside the case.Â
- Seagate 2 TBÂ
- Seagate 1 TB
- 300GB Western Digital VelociRaptor ICE
- FancontrollerÂ
- Harman & Kardon Soundsticks IIÂ
- Steelseries Apex RAWÂ
- Samsung 27 inch 3d monitor 120 hzÂ
- BenQ 32" LED BL3200PT Quad-HDÂ
November 16, 2002
Beklagar sorgen!! đ đź
men jag undrar liksom hur dettta kunde ske alltsÄ jag har en polare frÄn min praktik som ochsÄ va vÀktare och han snacka jÀmt om sina kniv sÀkra handskar och vÀst e det inte standard att alla vÀktare har det.
och sen undrar ju man va det va exakt som hĂ€nde en bra vĂ€ktare ska vĂ€l klara av att avĂ€pna en fjortis med kniv tycker man đ
September 14, 2002
March 4, 2002
Metz wrote: Beklagar sorgen!! đ đź
men jag undrar liksom hur dettta kunde ske alltsÄ jag har en polare frÄn min praktik som ochsÄ va vÀktare och han snacka jÀmt om sina kniv sÀkra handskar och vÀst e det inte standard att alla vÀktare har det.
och sen undrar ju man va det va exakt som hĂ€nde en bra vĂ€ktare ska vĂ€l klara av att avĂ€pna en fjortis med kniv tycker man đ
Fjortis och fjortis, han var i 20 - 30 Ă„rs Ă„ldern...
January 17, 2002
JĂ€klar, den killen mĂ„tte ha varit snabb som dödar en vĂ€ktare och skickar 2 till sjukan med allvarliga skador medans han sjĂ€lv unkom utan skador đź Och dessutom för en flĂ€sk filĂ©! Finns det ingen vettig mĂ€nniska lr? Jag hörde att knivsĂ€kra vĂ€star skulle bli obligatorisk f.o.m i dag. Beklagar verkligen sorgen! đ
January 17, 2002
Blue_Moon_ wrote: ger dem sig pÄ mig med kniv skulle de fÄ se pÄ andra grejor kan jag sÀga :arg:
beklagar
SÄ vad du menar Àr att du klarar av en kille som inte lÄter sig stoppas av 3 vÀktare av vilka han dödar en och svÄrt skadar dom andra? Den killen Àr livsfarlig...
June 18, 2001
CoLiC wrote: JĂ€klar, den killen mĂ„tte ha varit snabb som dödar en vĂ€ktare och skickar 2 till sjukan med allvarliga skador medans han sjĂ€lv unkom utan skador đź Och dessutom för en flĂ€sk filĂ©! Finns det ingen vettig mĂ€nniska lr? Jag hörde att knivsĂ€kra vĂ€star skulle bli obligatorisk f.o.m i dag. Beklagar verkligen sorgen! đ
Njae, inte för en flÀskfilé, för att slippa straff.
Ovidkommande inlÀgg, men jag har mycket tid och ingenting att göra.
May 22, 2001
Ja detta Ă€r beklagligt var i sthlm nĂ€r detta hĂ€nde, trodde inte det var sant, nĂ€r jag hörde talas om det. Hur lĂ„gt fĂ„r man sjunka? AlltsĂ„ alla har vi vĂ€l snattat, men haft med kniv i samma veva tror inte det. jĂ€vla svin som gjorde detta. đż đż đż đ đ đ :arg: :arg: :arg:
March 4, 2002
Jocke aka [NH wrote: Dragon]Ja detta Ă€r beklagligt var i sthlm nĂ€r detta hĂ€nde, trodde inte det var sant, nĂ€r jag hörde talas om det. Hur lĂ„gt fĂ„r man sjunka? AlltsĂ„ alla har vi vĂ€l snattat, men haft med kniv i samma veva tror inte det. j**la svin som gjorde detta. đż đż đż đ đ đ :arg: :arg: :arg:
Jag har inte snattat?
July 13, 2002
Jag fattar inte att nĂ„n inte ingrep eller Ă„tminstĂ„nde försökte spĂ„ra killen sĂ„ man kunde fĂ„ tag den idioten đ
att ingripa mot en kille med kniv som skadat 3 vÀktare Àr kanske lite mkt att begÀra, men mitt inne i centrum tycker man ju attt killen inte bara borde kunna försvinna.
February 12, 2002
Beklagar sorgen... :hrm:
Jocke aka [NH wrote: Dragon]Ja detta Ă€r beklagligt var i sthlm nĂ€r detta hĂ€nde, trodde inte det var sant, nĂ€r jag hörde talas om det. Hur lĂ„gt fĂ„r man sjunka? AlltsĂ„ alla har vi vĂ€l snattat, men haft med kniv i samma veva tror inte det. j**la svin som gjorde detta. đż đż đż đ đ đ :arg: :arg: :arg:
Vi har inte alla snattat! :bash: För sĂ„nt gör man bara inte!!! đĄ
Varför ta en liten sak inne i en affÀr för ett par ynka kronor och sedan mÄ dÄligt för det ett lÄngt tag?
HELIX wrote: Vad ska man göra Ät sÄdana personer? Dom lÀr ju knappast göra bra saker i arbetarlÀger sÄ man fÄr nog lika gÀrna ta kol pÄ dom snarast..
j**la fanskap alltsÄ.. SÄdana ska avrÀttas!
HÄller med.. Finns nog inte mycket hopp för en sÄn dÀr indevid, har han gjort det en gÄng sÄ kan han göra det igen!!
SÄ jag tycker antingen de bör lÄsa in honom i nÄtt litet trÄngt hÄl och slÀnga nyckeln ellr sÄ kan de ju :gunsfire: :dead:
1 Guest(s)