November 29, 2002
Beklagar sorgen..... 🙁
Undrar bara hur en (förmodligen) utelligare som borde vara en ganska svag människa kunde hugga ihjäl en säkert vältränad väktare och skada två andra väktare....de väktare som jag känner kan ju sina grepp och är rätt så kraftiga.....
Iaf R.I.P... 🙁
January 30, 2003
February 12, 2002
Jerry wrote: Hur vet du att man mår dåligt? Alltså, jag försöker inte sätta dit dig, jag tror bara att många inte känner någonting alls.
Ne jag har faktiskt aldrig snattat. 😕 (Gjort andra otrevliga saker men inte det 🙄 )
Har väl sett ett antal Dockumentärer (bla den på tv3 igår).
Åsså är väl det ganska självklart att en normal människa på ett eller annat sätt känner att det han gjort är fel och får smvetskval...
Men visst kan det väl vara som du säger att vissa inte känner nått alls och inte bryr sig ett dyft..
February 12, 2002
Jocke aka [NH wrote: Dragon]Sorry om jag drog alla över en kam då... men trodde alla småpojkar hade snattat en tablettask någon gång i sitt liv..*SORRY alla*
Ok...
Nu är det ju fel att snatta sånna saker med men jag mena nog när man snattar "på riktigt" och tar allt från cd skivor,parfym, kläder till telefoner...
Hoppas ni fattar poängen... 🙄
July 14, 2002
Lukascool wrote: [quote=Jocke aka [NH] Dragon]Ja detta är beklagligt var i sthlm när detta hände, trodde inte det var sant, när jag hörde talas om det. Hur lågt får man sjunka? Alltså alla har vi väl snattat, men haft med kniv i samma veva tror inte det. j**la svin som gjorde detta. 👿 👿 👿 🙁 🙁 🙁 :arg: :arg: :arg:
Jag har inte snattat?
Vet du inte själv om du har snattat, eller?
1 Guest(s)