November 29, 2003
Kanske inte så roligt.
Men på gymnasiet så ville man ju fördriva lite tid med irc, vanligtvis gick inte detta. Så vi lekte med dns registret. Så en dag så skulle vi logga in på datorerna och göra lite uppgifter. Hmm varför funerar inte kontot?
Äh tar det en annan gång, men nästa gåg var det lika för min klasskompis. Så jag hakade på honom ner till "datorteknikerna", fick då veta att hans + mitt konto hade blivit spärrade eftersom vi "lekt" med dns registret. Som tur var så hade kontot bara spärrats i en vecka, mitt var spärrat under sportlovet och en dag under skolveckan. 🙂 Det kommer jag aldrig glömma.
August 4, 2005
August 31, 2005
På min skola jobbar vi mycker med datorer, vi har tom egna laptops.
i ettan satt en i min klass och gjorde en .bat fil som skickade sjukt många medelanden till alla på hela nätvärket(250 pers ca).
denna .bat fil las ut på den lokala servern,
sen sa vi till en störd kille i vår klass att öppna filen för det var typ ett bildspel med nakna brudar!
han öppnar filen och det tar inte en halv minut försän min nätverkslärare stormar in i klassrummet och rycker åt sig hans dator!
Måste uplevas för att få full effekt 😀
May 17, 2004
csm101 wrote: Hahaha
Sagt det förr och säger det igen; meningen med livet är att skaffa sig så bra jobb som möjligt för att sen kunna jävlas på mer avancerade sätt med folk 😀
Alla jävlas med alla så det gäller att vara högst i kedjan 😀 hehe
Jag ska bli rymdkejsare, så du kan ju tänka dig hur jävligt det kommer bli när jag kastar alla kritiker i stora ugnar.
August 11, 2005
TinyTeeth wrote: [quote=csm101]Hahaha
Sagt det förr och säger det igen; meningen med livet är att skaffa sig så bra jobb som möjligt för att sen kunna jävlas på mer avancerade sätt med folk 😀
Jag ska bli rymdkejsare, så du kan ju tänka dig hur jävligt det kommer bli när jag kastar alla kritiker i stora ugnar.
Vem måste man sätta på för att komma så högt upp i karriärsstegen? 😀
October 22, 2002
csm101 wrote: [quote=TinyTeeth][quote=csm101]Hahaha
Vem måste man sätta på för att komma så högt upp i karriärsstegen? 😀
Fettklumpen i Starwars. Kan han heta typ nått med bubba eller någto?
2 Guest(s)