July 18, 2003
Fråga ett, har ni några sånna eller liknande.
Jepp... Om jag ligger bredvid min flicka som är så söt och sexig, då bara måste jag krama om na 🙂 (minst...)
Fråga två, har ni någonsin åsidosatt nått viktigt eller varit agresiv mot familj/vänner bara för att de står i vägen för er att få "det"?
jadu... för att "få" det... Hittils har dem inte stått i vägen, men den dagen jag inte "får" det så ligger dem illa till...:burn:
Fråga tre, vad tror du är bästa sättet att komma ur dem?
Förstår inte varför jag skulle vilja komma ur detta beroendet, troligen har jag blivit så beroende att jag är fast (tror det kallas att vara förlovade)
Fråga fyra, ni som lyckats komma ur beroenden eller liknande hur har ni gjort å vad har ni haft för problem?
Jag vill inte bort :/
September 13, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Ja kan stava mitt namn ja me... Har ja kunnat i ett par år nu... Tycker dock vi lämnar de nu eller så får ni skapa en egen tråd, nu kan vi ta upp beroenden när de visade sig att ingen av er hade tvångstankar...
Hey mitt beroende är ju att jag måste kommentera Krqagyzzz (copy+paste) namn.
May 17, 2002
Chewie wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Ja kan stava mitt namn ja me... Har ja kunnat i ett par år nu... Tycker dock vi lämnar de nu eller så får ni skapa en egen tråd, nu kan vi ta upp beroenden när de visade sig att ingen av er hade tvångstankar...
Hey mitt beroende är ju att jag måste kommentera Krqagyzzz (copy+paste) namn.
Satan vad många har tvångstankar om mitt handle då, så svårt är det kan det la inte vara att stava det!
September 12, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Gör ett sista upplivningsförsök på den här tråden. Sen ger jag upp den å låter den dö.. 🙁
Håller det väldigt svårt att tro att ingen här inte har nått beroende eller nån tvångshandling som han kan dela med oss andra? 🙂
Klart att det finns folk som är beroende här inne i forumet.
Internet har ju gjort folk beroende av en fungerande lina.
Sedan får vi inte glömma bort hur pass många som har blivit beroende av forumet här. 🙂
February 12, 2002
fastbullit wrote: du kan ju dela med dej av ditt porrberoende, så kan nån snäll människa kanske hitta en passande institution åt dej där du kan friskna till...
Ja ja erkänner, ja måste runka minst 2 gånger i veckan.. Hur än mitt sexliv är den veckan.. Hur ska jag kunna sluta? Hjälp mig!
Å ne,, ja är inte beroende av de här forumet, ja kan sluta när jag vill... Så det så...
November 27, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=fastbullit]du kan ju dela med dej av ditt porrberoende, så kan nån snäll människa kanske hitta en passande institution åt dej där du kan friskna till...
Ja ja erkänner, ja måste runka minst 2 gånger i veckan.. Hur än mitt sexliv är den veckan.. Hur ska jag kunna sluta? Hjälp mig!
Å ne,, ja är inte beroende av de här forumet, ja kan sluta när jag vill... Så det så...
I dare ya!
//Andreas
1 Guest(s)