April 23, 2003
Var o köppte mig 1kg godis imorse (påskgodis 29:90), har nästan käkat upp 800g nu o det snurrar i skallen som satan. Typ samma känsla som när man snusade första gången eller är full kan knappt sitta på stolen fan (skit kul) !
Kan det vara påskgodiset eller håller jag på att bli galen?
Om ni undrar så har jag käkat normal mat förutom godis.
January 11, 2003
Hehe... Om man kan bli så påverkad av socker, varför gör de lite skämt när man hittar knark och de säger typ " jag gissar på att det inte är socker..." 8)
Visst knark är farligare...
...men det vetefan om inte socker är farligt nog om man käkar något kg eller 2... det lär ge en satans kick, som dessutom är laglig för småbarnen att köpa... 🙄
January 15, 2002
paddanx wrote: Hehe... Om man kan bli så påverkad av socker, varför gör de lite skämt när man hittar knark och de säger typ " jag gissar på att det inte är socker..." 8)
...men det vetefan om inte socker är farligt nog om man käkar något kg eller 2... det lär ge en satans kick, som dessutom är laglig för småbarnen att köpa... 🙄
Men om du "käkar någon kg eller 2" av knark så blir det nog värre...
September 28, 2003
Jontez wrote: [quote=paddanx]Hehe... Om man kan bli så påverkad av socker, varför gör de lite skämt när man hittar knark och de säger typ " jag gissar på att det inte är socker..." 8)
Men om du "käkar någon kg eller 2" av knark så blir det nog värre...
det beror väl på vilket "knark"
men det måste vara trevligt! ska prova sugar rush någon gång 🙂
October 25, 2003
festisMER wrote: [quote=Pim_][quote=festisMER][quote=Pim_]Jag blir berusad av sprit.
Inte jag.
Du ger upp för lätt. Eller så syftar du på att man bara blir lite lätt salongsberusad av sprit.
Vet inte riktigt.. Kanske får ta i mera.
Sprit är för fjantar. Riktiga män dricker T-Röd 😀
May 8, 2001
Läste någonstans att man kunde berusa sig om man åt minst 13 kilo choklad... (Lär ju inte vara det i detta fall dock)
Desktop: Gigabyte GA-MA770-DS3 | AMD Phenom II 955 BE | 8GB PC6400 | Samsung 1TB + 500GB | Powercolor HD3870
3DMark 2006: 11932 3DMark Vantage: P5137
Laptop: Macbook Pro 2012 | 8GB | Samsung 830 128GB SSD
HTPC: Mac Mini | 3GB | 500GB
3 Guest(s)