November 8, 2002
kan alla besöka denna sida? lär er att skriva ihop saker å ting. extremt många (inklusive mig ibland) har väldigt svårt för det här.
February 4, 2003
July 13, 2002
Blue_Moon_ wrote: kan alla besöka denna sida? lär er att skriva ihop saker å ting. extremt många (inklusive mig ibland) har väldigt svårt för det här.
Blue_moon gud va du måste ha ett jobbigt liv som går och stör dig på allt och alla.
Jag rekommenderar att du köper soundtracket till lejon kungen och loopar hakunamatata (eller hur det nu stavas) så kanske du gaskar upp dig lite!!!
November 8, 2002
Elias667 wrote: [quote=Blue_Moon_]kan alla besöka denna sida? lär er att skriva ihop saker å ting. extremt många (inklusive mig ibland) har väldigt svårt för det här.
Blue_moon gud va du måste ha ett jobbigt liv som går och stör dig på allt och alla.
Jag rekommenderar att du köper soundtracket till lejon kungen och loopar hakunamatata (eller hur det nu stavas) så kanske du gaskar upp dig lite!!!
det handlar inte om att jag stör mig på folk det handlar om att många glömmer bort det här med ihopskrivning. det börjar bli ett allvarligt språkligt problem som kanske måste påpekas innan det är för sent.
June 3, 2001
Jaåkkavslutaaltidmäpungt...dtrviktikt.
2 Guest(s)