June 17, 2001
On 2001-10-01 01:36, Anna78 wrote:
Uncle Kracker "Better days"
Kul o se dig här...
Hoppas att alla e snälla mot dig annars så får dom med mig att göra :gunsfire:
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
August 14, 2001
July 3, 2001
On 2001-10-14 17:30, p3t3r wrote:
Dark Tranquillity- Not built to last är väldigt bra..iofs är alla låtar med Dark Tranquillity bra..
Har också upptäckt att Dark Tranquillity är skitsjyssta, även om jag mest lyssnar på trance. Concerned, Hedon, Fabric, Haven, Freecard, UnDo Control, Auctioned och To A Bitter Halt äger!
Skönt att lyssan på lite metall. Vet du fler bra metall band?
Inom Trance väg just nu så
Atb - Hold You
August 14, 2001
Har också upptäckt att Dark Tranquillity är skitsjyssta, även om jag mest lyssnar på trance. Concerned, Hedon, Fabric, Haven, Freecard, UnDo Control, Auctioned och To A Bitter Halt äger!
Skönt att lyssan på lite metall. Vet du fler bra metall band?
Testa följande:
Falconer
In Flames
Iced Earth
Angel Dust
Sonata Arctica
Edguy
De är alla mycket bra.
December 19, 2000
On 2001-10-15 14:38, sharpshooter wrote:
Skönt att lyssan på lite metall. Vet du fler bra metall band?Testa följande:
Falconer
In Flames
Iced Earth
Angel Dust
Sonata Arctica
EdguyDe är alla mycket bra.
Tack för tipsen! Har 5 album med In Flames, 2 med sonata arctica (+ EP såklart) och alla edguy...Mina klara favoritband är ju LÄTT sonata arctica och edguy! Kan det bli bättre?? Tveksamt.
Just nu är nog favoritlåten Edguy - Wash Away the Poison, eller kanske Edguy - Painting on the Wall.
1 Guest(s)