June 23, 2002
Extatic wrote: Jo, jag och 3 polare beställde varsin vappochill, priset var 301kr 😀
Dock så hade dom nog skrivit fel men vi hann beställa innan dom ändrade det och kvittensen vi fick på hotmail sa att priset var 301kr så vi borde väll få dom för det priset?
Nej, det kan du nog glömma.
"Reglerna" säger att dem inte måste sälja för det priset som är utsatt om det INTE är realistisk, dvs felskrivning.
Vilket det helt klart var och priset är inte det minsta realistiskt.
June 23, 2002
Callister wrote: Det skulle vara om de skickar iväg varan och orkar kanske inte returnera det.
Eller om man köper något simpelt för en liten penning så kanske frakt och packningen kostat mer än mellanskillnaderna. 😛
Skulle en stor datorbutik inte orka returnera den, tror inte ens dem skickar iväg innan att kolla.
Hm massa tusen kronor för att dem inte orkar, nej jag tror inte det.
August 27, 2003
Och dum som du är berättar du detta på ett forum. Alla här inne är inte helyllekillar som gynnar en Skaraborgare lite lycka i livet utan de ringer förmodligen till Datorbutiken och påpekar deras fel med väl valda ord och då fixar de sjäklart till det på en gång.
Inte helt otroligt heller att någon från db läser just detta inlägg och fixar det såfort han kommer till jobbet imorgon =)
Och om du nu skulle få lådorna ändå så kan jag inte annat än gratulera dig.
January 28, 2003
Hugge wrote: Och dum som du är berättar du detta på ett forum. Alla här inne är inte helyllekillar som gynnar en Skaraborgare lite lycka i livet utan de ringer förmodligen till Datorbutiken och påpekar deras fel med väl valda ord och då fixar de sjäklart till det på en gång.
Men det är en riktig helylle-kille som hoppas att han kan blåsa DB på några tusen? 😛
March 21, 2003
Hugge wrote: Och dum som du är berättar du detta på ett forum. Alla här inne är inte helyllekillar som gynnar en Skaraborgare lite lycka i livet utan de ringer förmodligen till Datorbutiken och påpekar deras fel med väl valda ord och då fixar de sjäklart till det på en gång.
Inte helt otroligt heller att någon från db läser just detta inlägg och fixar det såfort han kommer till jobbet imorgon =)
Jag kan köpa den för 500kr av dej om du får den 😀 (Hämtas ;D)
Du får 299 kr mer !!!!
December 19, 2002
Farbror wrote: [quote=Hugge]Och dum som du är berättar du detta på ett forum. Alla här inne är inte helyllekillar som gynnar en Skaraborgare lite lycka i livet utan de ringer förmodligen till Datorbutiken och påpekar deras fel med väl valda ord och då fixar de sjäklart till det på en gång.
Du får 299 kr mer !!!!
hahahaha..... grabben som har koll på matte 😀
February 12, 2003
Farbror wrote: [quote=Hugge]Och dum som du är berättar du detta på ett forum. Alla här inne är inte helyllekillar som gynnar en Skaraborgare lite lycka i livet utan de ringer förmodligen till Datorbutiken och påpekar deras fel med väl valda ord och då fixar de sjäklart till det på en gång.
Du får 299 kr mer !!!!
Lilla gubben, en mattelektion kanske inte skulle skada...:)
March 14, 2004
Snowman89 wrote: azn- typ 5000-7000kr beroendde vilken vapo de e
Njaa...
November 18, 2003
ocz wrote: [quote=Snowman89]azn- typ 5000-7000kr beroendde vilken vapo de e
Njaa...
http://www.datorbutiken.com/se/datasheet.php?artId=VAPTITS478
http://www.gtek.se/index.php?mode=list&id=132&session=482f80054bdabd42a93649f047e07d2d
o då räknar ja inte med standalone kitten
February 12, 2003
LorD_Kvadd wrote: Kan säga att har dom bekräftat och skickat så får du det 😛 jag beställde disk från komplett när dom skrev fel på priset med ett par hundra kr för ett år sedan eller så 😛 fick disken för det priset med 😀
Klart att om det är bekräftat & skickat så får han det, men har han fått mail än? 😛
February 3, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=LorD_Kvadd]Kan säga att har dom bekräftat och skickat så får du det 😛 jag beställde disk från komplett när dom skrev fel på priset med ett par hundra kr för ett år sedan eller så 😛 fick disken för det priset med 😀
Klart att om det är bekräftat & skickat så får han det, men har han fått mail än? 😛
meeeeh petitesser :bgrin: 🙄 hahahaha
2 Guest(s)