February 12, 2003
LorD_Kvadd wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=LorD_Kvadd]Kan säga att har dom bekräftat och skickat så får du det 😛 jag beställde disk från komplett när dom skrev fel på priset med ett par hundra kr för ett år sedan eller så 😛 fick disken för det priset med 😀
Klart att om det är bekräftat & skickat så får han det, men har han fått mail än? 😛
meeeeh petitesser :bgrin: 🙄 hahahaha
fniZz, tihi...:P Men man får alltid hoppas på extatic iaf... (Ja, jag fjäskar, om han inte råkar vilja ha den...;))
February 3, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=AMD_RULEZ][quote=LorD_Kvadd]Kan säga att har dom bekräftat och skickat så får du det 😛 jag beställde disk från komplett när dom skrev fel på priset med ett par hundra kr för ett år sedan eller så 😛 fick disken för det priset med 😀
Klart att om det är bekräftat & skickat så får han det, men har han fått mail än? 😛
meeeeh petitesser :bgrin: 🙄 hahahaha
fniZz, tihi...:P Men man får alltid hoppas på extatic iaf... (Ja, jag fjäskar, om han inte råkar vilja ha den...;))
Haha det är ju dock sant 😛 men tror nog att om han får det för 300 så behåller han den så vida han inte får slut på cash. (eller mystiska mordhot kommer från okänd ort 8) :bgrin: ) *host*
February 12, 2003
LorD_Kvadd wrote: Haha det är ju dock sant 😛 men tror nog att om han får det för 300 så behåller han den så vida han inte får slut på cash. (eller mystiska mordhot kommer från okänd ort 8) :bgrin: ) *host*
Du ser... Du lär dig...:)
Du kan btw skylla på dehman isf...:)
February 3, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=LorD_Kvadd]Haha det är ju dock sant 😛 men tror nog att om han får det för 300 så behåller han den så vida han inte får slut på cash. (eller mystiska mordhot kommer från okänd ort 8) :bgrin: ) *host*
hehe han bor bara någon mil bort 😛 2 kanske, tycker vi gör det haha! hoppas han inte misstänker något
February 12, 2003
LorD_Kvadd wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=LorD_Kvadd]Haha det är ju dock sant 😛 men tror nog att om han får det för 300 så behåller han den så vida han inte får slut på cash. (eller mystiska mordhot kommer från okänd ort 8) :bgrin: ) *host*
hehe han bor bara någon mil bort 😛 2 kanske, tycker vi gör det haha! hoppas han inte misstänker något
Fan, ta det här på msn istället, innan vi får modsen efter oss för mycket... Om du nu råkar ha msn så kan du lägga till mig via den söta lilla knappen under (eller var det ovanför) signen...
March 21, 2003
Vitamin-C wrote: 301kr+299kr=600kr 🙂
(99kr+1kr=100kr, 200kr+300kr=500kr, 500kr+100kr=600kr)
det är mänskligt att fela
Tack !!! en som fattar en fel tänkning (Hur många bryr sig om att det som de skriver är rättstavat och rätt räknat som om det va liv och död)
Och hade matte prov idag och jag fick 42/57 (Inte pjåkigt för mej) 🙄
February 12, 2003
Farbror wrote: [quote=Vitamin-C]301kr+299kr=600kr 🙂
Tack !!! en som fattar en fel tänkning (Hur många bryr sig om att det som de skriver är rättstavat och rätt räknat som om det va liv och död)
Klart, men vi skulle bara driva med dig, lilla gulleponken...;)
May 17, 2004
AMD_RULEZ wrote: [quote=Farbror][quote=Vitamin-C]301kr+299kr=600kr 🙂
ja såklart menar vi inget illa, bara lite ret 😉 men bra matte resultat i alla fall, G+/VG?
March 21, 2003
Vitamin-C wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Farbror][quote=Vitamin-C]301kr+299kr=600kr 🙂
ja såklart menar vi inget illa, bara lite ret 😉 men bra matte resultat i alla fall, G+/VG?
Klart ja fattar 😀 Är ju inte helt blåst jag gör sama sak hela tiden 😛
(irl ligger farbror på golvet på lanet han e på och gråter ) :bgrin:
August 16, 2004
4 Guest(s)