January 22, 2003
Känner bara att jag behöver skriva av mig lite, kom just hem från gymmet och upptäcker att jag blivit av med 800.- och efter ett tag ser jag även att busskortet är borta.
Ringer ner till gymmet för att se vad dom kan göra åt det, men självklart tar dom inget ansvar för saker i skåpet...
Visst, jag får skylla mig själv lite för att jag glömde att låsa men vem i helvette går och rotar i ett skåp, tar ut ett busskort och en massa sedlar för att sedan lämna resten och gå därifrån _utan att nån ser det_ :burn:
Blir så jävla förbannad på vissa människor :gunsfire:
Får vänta tills farsan kommer hem och se vad jag kan göra åt det... gissar att det inte är så mycket eftersom att jag själv klantade mig hårt med låset :banghead:
June 23, 2002
NES_Boy wrote: Känner bara att jag behöver skriva av mig lite, kom just hem från gymmet och upptäcker att jag blivit av med 800.- och efter ett tag ser jag även att busskortet är borta.
Ringer ner till gymmet för att se vad dom kan göra åt det, men självklart tar dom inget ansvar för saker i skåpet...Visst, jag får skylla mig själv lite för att jag glömde att låsa men vem i helvette går och rotar i ett skåp, tar ut ett busskort och en massa sedlar för att sedan lämna resten och gå därifrån _utan att nån ser det_ :burn:
Blir så j**la förbannad på vissa människor :gunsfire:Får vänta tills farsan kommer hem och se vad jag kan göra åt det... gissar att det inte är så mycket eftersom att jag själv klantade mig hårt med låset :banghead:
Då blev du väl ändå inte rånad? Snarare bestulen väl?
Tråkigt när det händer men så är dagens samhälle.
January 22, 2003
whak wrote: Jag vistas bland 100tals människor om dagen.
Brukar ha nallen, nycklar, plånbok med alla kort i.
Man kanske skulle låsa skåpet.
Jo, hade också med allt det där men tydligen så var resten inte så intressant... Värsta är att det är första gången på ett halv år som jag haft kontanter på mig, och första gången någonsin jag glömt låsa :banghead:
macrus wrote: [quote=NES_Boy]Känner bara att jag behöver skriva av mig lite, kom just hem från gymmet och upptäcker att jag blivit av med 800.- och efter ett tag ser jag även att busskortet är borta.
Ringer ner till gymmet för att se vad dom kan göra åt det, men självklart tar dom inget ansvar för saker i skåpet...Visst, jag får skylla mig själv lite för att jag glömde att låsa men vem i helvette går och rotar i ett skåp, tar ut ett busskort och en massa sedlar för att sedan lämna resten och gå därifrån _utan att nån ser det_ :burn:
Blir så j**la förbannad på vissa människor :gunsfire:Får vänta tills farsan kommer hem och se vad jag kan göra åt det... gissar att det inte är så mycket eftersom att jag själv klantade mig hårt med låset :banghead:
Då blev du väl ändå inte rånad? Snarare bestulen väl?
Tråkigt när det händer men så är dagens samhälle.
Mjo, kanske är mer korrekt beskrivning men jag tänkte inte så värst mycket när jag skrev det där...
March 10, 2002
Aldrig roligt att bli bestulen. :/ När vi var på fotbollscup i Holland lade jag min väska hos det andra laget medan jag spela match. När jag kommer tillbaka är alla borta men min väska ligger kvar. Dock saknas det 2500kr. :/ Det var andra dagen jag var där. Hade inga pengar kvar resten av veckan. :E
January 22, 2003
Dehman wrote: Aldrig roligt att bli bestulen. :/ När vi var på fotbollscup i Holland lade jag min väska hos det andra laget medan jag spela match. När jag kommer tillbaka är alla borta men min väska ligger kvar. Dock saknas det 2500kr. :/ Det var andra dagen jag var där. Hade inga pengar kvar resten av veckan. :E
Ouch, det måste ha kännts riktigt trist... Fick du reda på vem det var som tagit det?
February 16, 2005
känner igen det där..
på den gamla goda tiden när man var hurtig å tränade så blev jag av med ett halsband jag hade fått i konfirmationspresent.. glömde det i facket där myntet trilla ner i när man låser uppskåpet, kom på mig själv hlavvägs hem och sprang tillbaka (totalt kanske 5min) å då var det borta å ingen syntes till och ingen hade sett nått ...
tappade även plånboken i en bil jag provkörde (bilhandlare) märkte när jag satte mig i min egen bil när jag kom tillbaka att plånboken var väck.. gick å tittade i bilen jag hade prövat 1500kr saknades.. dom lämnade 20lapparna åt mig.. normalt har jag aldrig kontanter på mig men just den dan hade man, fanns 3-4 andra kunder i lokalen och bilsäljaren hade ju inte sett nått givetvis...
April 14, 2002
abishai wrote: Lösning. Kontanter ska man aldrig ha på sig.
Jag är av den typen som inte gillar att begränsa mig efter andra. Dvs kan inte de hålla fingrarna i styr ska inte jag behöva lida. Visst vet jag att det inte funkar därför håller jag ett öga på mina grejer men jag skiter inte i att ta med mig pengar bara för att det finns folk som kan sno dem.
January 22, 2003
abishai wrote: Lösning. Kontanter ska man aldrig ha på sig.
Har gått efter det ett tag, men nu hade jag just fått pengarna för att jag hade satt ihop en dator åt en kille och eftersom att jag är så ovan vid att ha kontanter la jag ju självklart ner dom i plånboken eftersom att det är där man brukar ha pengar istället för att lägga ut det på ett säkrare ställe när det ändå är så pass mycket.
July 18, 2003
Tindy wrote:
Hoppas killen som stal den kommer att uppskatta sina tft-skärmar. Han har en bunt liggandes på posten.
Hehe
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
March 10, 2002
NES_Boy wrote: [quote=Dehman]Aldrig roligt att bli bestulen. :/ När vi var på fotbollscup i Holland lade jag min väska hos det andra laget medan jag spela match. När jag kommer tillbaka är alla borta men min väska ligger kvar. Dock saknas det 2500kr. :/ Det var andra dagen jag var där. Hade inga pengar kvar resten av veckan. :E
Ouch, det måste ha kännts riktigt trist... Fick du reda på vem det var som tagit det?
Jo det var ganska trist. Nae fick inte reda på vem det var. Tur så var maten gratis där. Men ändå lite tråkigt. Dock så bjöd vänner mig på puben osv. ;P
December 15, 2002
Tindy wrote:
Hoppas killen som stal den kommer att uppskatta sina tft-skärmar. Han har en bunt liggandes på posten.
Underbart knep för att jävlas med folk 😀
EDIT: För övrigt så fick jag veta idag att en polare blivit bestulen på sin plånbok inkl 700 riksdaler... Riktigt jävla surt.
February 1, 2002
Extatic wrote: [quote=Tindy] Hoppas killen som stal den kommer att uppskatta sina tft-skärmar. Han har en bunt liggandes på posten.
Underbart knep för att jävlas med folk 😀
EDIT: För övrigt så fick jag veta idag att en polare blivit bestulen på sin plånbok inkl 700 riksdaler... Riktigt j**la surt.
underbart och straffbart 🙂
1 Guest(s)