December 15, 2002
Starscream wrote: [quote=Extatic][quote=Tindy] Hoppas killen som stal den kommer att uppskatta sina tft-skärmar. Han har en bunt liggandes på posten.
Underbart knep för att jävlas med folk 😀
EDIT: För övrigt så fick jag veta idag att en polare blivit bestulen på sin plånbok inkl 700 riksdaler... Riktigt j**la surt.
underbart och straffbart 🙂
Att stjäla mopeder är också straffbart 😉
Dessutom kan man beställa varorna från en allmän dator, på ett bibliotek eller nåt.
September 12, 2001
Starscream wrote: [quote=Extatic][quote=Tindy] Hoppas killen som stal den kommer att uppskatta sina tft-skärmar. Han har en bunt liggandes på posten.
Underbart knep för att jävlas med folk 😀
EDIT: För övrigt så fick jag veta idag att en polare blivit bestulen på sin plånbok inkl 700 riksdaler... Riktigt j**la surt.
underbart och straffbart 🙂
Tindys lilla knep är inte helt rumsrent måste jag säga.
Visst...en liten hämnd kan säkert kännas bra för stunden. Värre dock om han på något sätt skulle åka dit för tilltaget.
June 23, 2002
Marcan- wrote: [quote=abishai]Lösning. Kontanter ska man aldrig ha på sig.
Jag är av den typen som inte gillar att begränsa mig efter andra. Dvs kan inte de hålla fingrarna i styr ska inte jag behöva lida. Visst vet jag att det inte funkar därför håller jag ett öga på mina grejer men jag skiter inte i att ta med mig pengar bara för att det finns folk som kan sno dem.
Det ska du se att ingen vill.
Men nu är samhället så, så man måste anpassa sig själv efter det. Funkar inte att göra som man själv vill i alla lägen.
2 Guest(s)