September 28, 2003
CoLiC wrote: [quote=SkuTiDuTi][quote=CoLiC][quote=SkuTiDuTi]Dude, swettie! I wan´t to see it dude!
Det är en ära reserverad för få, mycket snygga personer i min omgivning :bgrin:
Snyft, men du vet inte hur jag ser ut 😉
Vill se, vill se! Måste se!
Jag utgår från att du inte är kvinna då jag ser din sign, så nej, du är inte en av de få utvalda 🙂
haha
December 27, 2003
CoLiC wrote: [quote=SkuTiDuTi][quote=CoLiC][quote=SkuTiDuTi]Dude, swettie! I wan´t to see it dude!
Jag utgår från att du inte är kvinna då jag ser din sign, så nej, du är inte en av de få utvalda 🙂
Typiskt, hur som helst. Varför ska du alltid smitta av dig? Satt igår framför datorn och rätt som det var stannade den. Drämmer därefter till skärmen och känner en stor smärta i tummen. Tänkte väl att det bara va en stukning men så bad jag pappa kolla på den när han kom hem. Han tyckte att vi skulle åka in till sjukhuset så vi åkte dit. Efter en lång stund så fick jag det bekfräftat, jag hade brutit tummen. Typiskt, nu kan jag inte hoppa i cs på ett tag 🙄
January 17, 2002
SkuTiDuTi wrote: [quote=CoLiC][quote=SkuTiDuTi][quote=CoLiC][quote=SkuTiDuTi]Dude, swettie! I wan´t to see it dude!
Typiskt, hur som helst. Varför ska du alltid smitta av dig? Satt igår framför datorn och rätt som det var stannade den. Drämmer därefter till skärmen och känner en stor smärta i tummen. Tänkte väl att det bara va en stukning men så bad jag pappa kolla på den när han kom hem. Han tyckte att vi skulle åka in till sjukhuset så vi åkte dit. Efter en lång stund så fick jag det bekfräftat, jag hade brutit tummen. Typiskt, nu kan jag inte hoppa i cs på ett tag 🙄
Bryta tummen... på en skärm... Dude, not even i could pull that stunt...
March 11, 2003
CoLiC wrote: [quote=denstore][quote=CoLiC] Haha, självmål iof 😉
Som retur, mer och bättre än dig, mer 99% säkerhet :bgrin:
Vad bygger du de önskedrömmarna på, lille vän?:)
Byggkloss 1:
Att jag har en flickvän som du, eller vilken heterosexuell man somhelst, skulle kunna beskriva med ett ord som har 3 stavelser och börjar med U och slutar med R.
Byggkloss 2:
Att min personliga beskrivning inkluderar ditt ord + ett annat ord med 3 stavelser men som börjar med N och slutar på N.
kloss1 + kloss2 = beskrivning;
cout << "Summan av Kloss 1 & Kloss 2 är = << beskrivning << endl;
getch();
Något som i C++ skulle ha gett utskriften "Summan av Kloss 1 & Kloss 2 = Urläcker Nymfoman" om man skrivit dit litegrann innan vilket jag inte orkade.
Kände mig tvungen att vara avancerad :bgrin:
Tja, jag är ju inte mycket för schematiska förklaringar, humanist som jag är, så jag tror jag skall försöka ta det i löpande text istället.
Alla killar i en viss ålder är sexuellt understimulerade, (alltså det du kallar nymfomani, vilket är termen för kvinnor med stegrad sexualdrift). Det gör att jag är ganska säker på att jag nog har varit i din situation. Och även jag har haft "urläckra" fruntimmer.
Skillnaden är att jag, med en kvalificerad gissning baserad på min höga ålder, och därmed större livserfarenhet, antagligen har haft fler dylika förhållanden än dig. Att jag sedan har haft ett par ganska långa förhållanden, vilket för oss som har varit med om de kan inse, oftast leder till ett bättre sexliv. Ett av de förhållandena startade nog när du fortfarande trodde att saken där nere bara skulle användas till att kissa med, och slutade någonstans när du hade ett sexliv bestående av igenklistrade p-tidningar.
Sen tycker jag nog att vi inte skall jämföra antalet kvinnor i våra liv. Det är plumpt och behöver inte betyda särskilt mycket. Kvantitet är inte viktigare än kvalite.
Men att att någon som troligtvis bara har upplevt den intressanta kittlingen av en ung flicka, men aldrig har upplevt det intressanta med erfaren mogen kvinna, med 99%-ig säkerhet skulle upplevt mer och bättre sex än mig? Tillåt mig tvivla!:)
January 4, 2001
Mind wrote: låt mig gissa, powermetal ala hammerfall stuk
Nää... Det är ganska mycket tyngre...
Men det finns bättre låtar... 🙂
At the Gates - Suicide Nation
At the Gates - World of Lies
Ja, hela Slaughter of the Soul albumet med At the Gates är underbart.
Eller varför inte
Raised Fist - Disable Me
Raised Fist - Thats Why
March 1, 2001
hammerfall å hjältemetal ala freedom fall e väl inte min grej direkt..:)
eurodisco, italodance å mangeltrance ska d ju va..:P
Å sen allt himla tjafs av testosteronstinna datornurrdar om sex å flickvänner hit å dit...*snarkar* Låter som nån sandlådediskussion i stil med "min pappa är starkare än din pappa"...hmm på er...
January 18, 2003
denstore wrote: [quote=CoLiC][quote=denstore][quote=CoLiC] Haha, självmål iof 😉
Som retur, mer och bättre än dig, mer 99% säkerhet :bgrin:
Vad bygger du de önskedrömmarna på, lille vän?:)
Byggkloss 1:
Att jag har en flickvän som du, eller vilken heterosexuell man somhelst, skulle kunna beskriva med ett ord som har 3 stavelser och börjar med U och slutar med R.
Byggkloss 2:
Att min personliga beskrivning inkluderar ditt ord + ett annat ord med 3 stavelser men som börjar med N och slutar på N.
kloss1 + kloss2 = beskrivning;
cout << "Summan av Kloss 1 & Kloss 2 är = << beskrivning << endl;
getch();
Något som i C++ skulle ha gett utskriften "Summan av Kloss 1 & Kloss 2 = Urläcker Nymfoman" om man skrivit dit litegrann innan vilket jag inte orkade.
Kände mig tvungen att vara avancerad :bgrin:
Tja, jag är ju inte mycket för schematiska förklaringar, humanist som jag är, så jag tror jag skall försöka ta det i löpande text istället.
Alla killar i en viss ålder är sexuellt understimulerade, (alltså det du kallar nymfomani, vilket är termen för kvinnor med stegrad sexualdrift). Det gör att jag är ganska säker på att jag nog har varit i din situation. Och även jag har haft "urläckra" fruntimmer.
Skillnaden är att jag, med en kvalificerad gissning baserad på min höga ålder, och därmed större livserfarenhet, antagligen har haft fler dylika förhållanden än dig. Att jag sedan har haft ett par ganska långa förhållanden, vilket för oss som har varit med om de kan inse, oftast leder till ett bättre sexliv. Ett av de förhållandena startade nog när du fortfarande trodde att saken där nere bara skulle användas till att kissa med, och slutade någonstans när du hade ett sexliv bestående av igenklistrade p-tidningar.
Sen tycker jag nog att vi inte skall jämföra antalet kvinnor i våra liv. Det är plumpt och behöver inte betyda särskilt mycket. Kvantitet är inte viktigare än kvalite.
Men att att någon som troligtvis bara har upplevt den intressanta kittlingen av en ung flicka, men aldrig har upplevt det intressanta med erfaren mogen kvinna, med 99%-ig säkerhet skulle upplevt mer och bättre sex än mig? Tillåt mig tvivla!:)
Jag håller med totalt. Om jag summerar ihop mina erfarenheter lite så hade jag för några år sen ett förhållande med en 19-årig "Urläcker Nymfoman" osv. Men det i särklass bästa sex jag haft är under mina 25 år är utan tvekan det KK jag hade större delen av -03, en 36-årig bokstavlig MILF :D.. Satan vad hon kunde sina saker alltså....Erfarenhet ska inte underskattas i något sammanhang och _definitivt_ inte sex 😉
December 31, 2001
PaiN wrote: Archnissarna lät ju sådär. Jag är inne i en Soilwork period 😛
Tips: Köp albumen "Figure number five" och "Natural born chaos".
I princip alla låtar på de albummen är goa.Döden på Vingar, really? Låter ju verkligen inte som en quinna 😛
Det är en quinna, en snygg sådana oxå.
tänk dig o höra hennes stön under en sex akt.
[Image Can Not Be Found]
January 17, 2002
Death On Wings wrote: [quote=PaiN]Archnissarna lät ju sådär. Jag är inne i en Soilwork period 😛
I princip alla låtar på de albummen är goa.Döden på Vingar, really? Låter ju verkligen inte som en quinna 😛
[Image Can Not Be Found]
Angela Gossow :heart: :heart: :heart:
October 27, 2001
Death On Wings wrote: [quote=PaiN]Archnissarna lät ju sådär. Jag är inne i en Soilwork period 😛
*bild*
Kan hon låta så? Man blir ju nästan mörkrädd 😛
January 4, 2001
PaiN wrote: [quote=Death On Wings][quote=PaiN]Archnissarna lät ju sådär. Jag är inne i en Soilwork period 😛
*bild*
Kan hon låta så? Man blir ju nästan mörkrädd 😛
Jo, men det är bara hon som sjunger i de lite nyare albumena...
2 Guest(s)