September 2, 2001
ja, min är det ju Wiggermannen, det är ju ingen annan som har den!!! Fast just den du ser på bilden står nere på fabriken i München, fast icke stylad då det är ju mitt koncept... hehe
tror inte det är nån som skulle palla bygga den som jag har gjort i Fotoaffären faktiskt
[ Detta Inlägg ändrades av: Doberman den 2001-11-26 00:28 ]
June 17, 2001
On 2001-11-26 01:46, Elysion wrote:
Farbror moderator....
VISST SKA DENNA TRÅD BORT?
Svar på din komentar blir nog
-Då hade den redan varit borta!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Måste ju tillägga att det är inte "bara" en 540 utan det är faktiskt en 540i(*a) cupé också och det är rätt svårt att hitta orginal.
EDIT: * = Kan vara en automatare, det är lite svårt att se på bilden.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 2, 2001
On 2001-11-25 02:01, lazzi wrote:
On 2001-11-25 01:48, Vaniljflickan wrote:
alltså... kan vi ta bort bilden nu snälla... det ser ju ut som att jag har --------- 🙁*** vad jag **** när personer skriver såhär ... skriv för *** vad du menar, **** i det annars.
Edit: & vi blir trött på folk som svär..
[ Detta Inlägg ändrades av: [NH].-.jocke-s.-. den 2001-11-25 16:21 ]
Så här stod det:
*** vad jag HATAR när personer skriver såhär ... skriv för *** vad du menar, skit i det annars.
varför i h*****e tog du bort HATAR? är det ett fult ord? j**la cpmoderator...
Vaniljflickan.. går du fortfarande på grundskola eller gymnasium?
EDIT: lär dig skriva utan att andvända svordomar så slipper du få redigerade mess.
[ Detta Inlägg ändrades av: [NH].-.jocke-s.-. den 2001-11-26 13:21 ]
June 17, 2001
Så här stod det:
*** vad jag HATAR när personer skriver såhär ... skriv för *** vad du menar, skit i det annars.varför i h*****e tog du bort HATAR? är det ett fult ord? j**la cpmoderator...
EDIT: lär dig skriva utan att andvända svordomar så slipper du få redigerade mess.
Jag tycker att du ska kyla ner lite.
Vadå j*vla cpmoderator?
Jag undrar just varför du inte kan skriva en ända rad utan att svära?
Om du slutar att skriva svordommar så kanske alla dina skrivna bokstäver synns.
[ Detta Inlägg ändrades av: [NH].-.jocke-s.-. den 2001-11-26 13:22 ]
/FD. Crew ffs
May 22, 2001
Hej: lazzi har du problem eller??
Svärord är inte tillåtet i forumet så det är därför det plockas bort. & att kalla mig CPmoderator bara för det visar väl att du är under 10 år. Så väx upp & anpassa dig efter reglerna eller lämna NH. Om du inte kan skriva på rätt sätt. Messa mig på icq om du undrar något mer.
September 2, 2001
On 2001-11-26 12:06, lazzi wrote:
Så här stod det:
*** vad jag HATAR när personer skriver såhär ... skriv för *** vad du menar, skit i det annars.varför i h*****e tog du bort HATAR? är det ett fult ord? j**la cpmoderator...
[ Detta Inlägg ändrades av: [NH].-.jocke-s.-. den 2001-11-26 13:21 ]
LAZZI
Har du nåt emot Vaniljflickan??? Har du det så kan du gärna vända dig till mig eller henne... inte skriva en massa här!
Du fattade inte alls poängen varför hon skrev -------!!!! Ta en titt igen och tänk på vad tråden innehöll!!!!
-------- stod inte ens för en svordom!!!
[ Detta Inlägg ändrades av: Doberman den 2001-11-26 18:06 ]
1 Guest(s)