hULt0 wrote: [quote=ilg@dd][quote=hULt0][quote=Death On Wings]Att rösta på något annat än sossarna är ju att skjuta sig själv i foten.
Jaaa! Låt oss uppmuntra att så många som möjligt ligger hemma och kollar på tv! Klart att de dessutom ska ha betalt för det! Jaaa!!
And by the way... I was being sarcastic. 😉
Du kallar det sarkasm, jag kallar det korkat..
Du vet vad jag skrev i andra tråden... Jag är inte så naiv att jag tror att reinfeldt gör sverige till ett land som spyr glädje, men han kanske kan förbättra landet lite. Sossarna har haft många år på sig, och landet är inte som jag vill ha det.
Det var länge sedan sossarna satt med egen majoritet..På Palmes tid vill jag minnas.
Det är ganska svårt att styra en så stor skuta som Sverige med åtminstone 3 händer på ratten.
Vad som egentligen skulle behövas är väl att ett parti får en rejäl majoritet att styra landet utan kompromisser. Som det varit de senste årtiondena har det ju mest blivit kompromisser av det mesta.
Det skulle antagligen bli samma lika med de blå i topp, om inte värre.. De är ju sällan överens om saker och ting, inte ens nu strax före valet.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
4 Guest(s)