January 23, 2002
Mind wrote: jag tror inte du är tillräckligt störd för att komma med.
dom släpper ju bara in folk som har allvarliga sociala problem för att det ska bli konflikter.
Jag vill se Mind i BB så man får se hur han ser ut. 🙂
Sen kanske hans egna profilbeskrivning om hur man ska vara stämmer på han själv. 🙄
June 28, 2001
Steel wrote: [quote=Mind]jag tror inte du är tillräckligt störd för att komma med.
dom släpper ju bara in folk som har allvarliga sociala problem för att det ska bli konflikter.
Sen kanske hans egna profilbeskrivning om hur man ska vara stämmer på han själv. 🙄
du menar hur man ska vara för att komma med i en dokusåpa ?
allt som krävs är en "stark" personalitet, ha mkt åsikter och inte kunna aceptera att andra tycker annorlunda.
Nån dag så kanske du får äran att träffa mig, men jag skriver inga autografer.
January 17, 2002
Mind wrote: [quote=Steel][quote=Mind]jag tror inte du är tillräckligt störd för att komma med.
allt som krävs är en "stark" personalitet, ha mkt åsikter och inte kunna aceptera att andra tycker annorlunda.
Hur lite jag än vill erkänna det så stämmer det där in till 100% på mig 😀 Men glöm det, jag rör inte ett ansökningsformulär!
Vem vet vad som kommer att gå snett i lagen där? Hets mot folkgrupp, hets mot Gudrun Schyman, egenmäktigt förförande, upseendeväckande beteende... Jag skulle aldrig klara att hålla käften i ett hus fyllt med innefjollor... Än mindre hålla mig från att hacka dem i bitar med kock kniven då de börjar gnälla på mig.
August 20, 2001
Gamblor wrote: [quote=BelGarath]fan va hett de vore om NH-eliten gick in i huset (inklusive mig) NH hela dagarna fy fan va kul de skulle vara
Då skulle ju alla bara sitta framför varsinn dator i ett rum hela tiden. Hur kul är det att se på?
Nejdå, Bella hade sprungit runt och försökt sminka folk. Skitball 🙄
March 21, 2003
DiDi wrote: [quote=Gamblor][quote=BelGarath]fan va hett de vore om NH-eliten gick in i huset (inklusive mig) NH hela dagarna fy fan va kul de skulle vara
Då skulle ju alla bara sitta framför varsinn dator i ett rum hela tiden. Hur kul är det att se på?
Nejdå, Bella hade sprungit runt och försökt sminka folk. Skitball 🙄
Jag skulle olla på alla 😀 8)
October 16, 2003
fastbullit wrote: [quote=SantaCruz]Jag kan skapa konflikter, säg på vilken nivå and u get it.
din vanliga nivå brukar vara lite väl låg va (knappt en nivå!)
var det inte du som sa jag ska bomba er och era morsor i röven, starcraft (swecockers)?
sry, men det var inte vår gamla StarCraft inte... [-X :bok:
EDIT: inte nån av hans andra konton heller...
September 28, 2003
Bogus^ wrote: [quote=fastbullit][quote=SantaCruz]Jag kan skapa konflikter, säg på vilken nivå and u get it.
din vanliga nivå brukar vara lite väl låg va (knappt en nivå!)
var det inte du som sa jag ska bomba er och era morsor i röven, starcraft (swecockers)?
sry, men det var inte vår gamla StarCraft inte... [-X :bok:
EDIT: inte nån av hans andra konton heller...
jo det var det väl "swecockers" var väl ett starcraft konto aja iaf så är citatet väldigt mkt starcraft så det funkar ändå
January 17, 2002
obelix wrote: CoLiC:
Vi skulle kanske söka tillsammans...Tänk dig detta:
En småtokig rullstolsbunden Norrlänning och en storväxt praktfjolla som moralpredikar. 😮 :hb: :)R
Bwahahaha 😀 Vilken Combo!
FATALITY på TV5 :)R Vi kommer att vinna eftersom vi kommer att vara i medelpunkten hela tiden, de kan ju inte släppa oss med kamerorna då vi hela tiden ryker i luven på varandra över Eflik och Mojal eller nått :bgrin: 😉
1 Guest(s)