May 17, 2002
Farbror wrote: [quote=DiDi][quote=Gamblor][quote=BelGarath]fan va hett de vore om NH-eliten gick in i huset (inklusive mig) NH hela dagarna fy fan va kul de skulle vara
Då skulle ju alla bara sitta framför varsinn dator i ett rum hela tiden. Hur kul är det att se på?
Nejdå, Bella hade sprungit runt och försökt sminka folk. Skitball 🙄
Jag skulle olla på alla 😀 8)
och Skiroy skulle vandra runt och avsluta "felaktiga diskusioner" samt låsa alla dörrar stup i kvarten.
February 12, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Farbror][quote=DiDi][quote=Gamblor][quote=BelGarath]fan va hett de vore om NH-eliten gick in i huset (inklusive mig) NH hela dagarna fy fan va kul de skulle vara
Då skulle ju alla bara sitta framför varsinn dator i ett rum hela tiden. Hur kul är det att se på?
Nejdå, Bella hade sprungit runt och försökt sminka folk. Skitball 🙄
Jag skulle olla på alla 😀 8)
och Skiroy skulle vandra runt och avsluta "felaktiga diskusioner" samt låsa alla dörrar stup i kvarten.
Och du? 😛
Gå runt och skrika/gråta "42" hela tiden...:)
January 17, 2002
Coore wrote: Herregud, Colic och någon Linda Rosing liknande tjej i samma hus.
Jag skulle lätt ta ett sabats år och kolla på BB-kanalen 24/7
Nej fy fan, sätter de mig och Rosing i samma hus kan de räkna med bråk, ge mig en söt brunett istället, behöver inte vara nått märkvärdigt, innetjejer står sig slätt mot en sötnos från landsbygden.
March 14, 2004
fastbullit wrote: [quote=Bogus^][quote=fastbullit][quote=SantaCruz]Jag kan skapa konflikter, säg på vilken nivå and u get it.
din vanliga nivå brukar vara lite väl låg va (knappt en nivå!)
var det inte du som sa jag ska bomba er och era morsor i röven, starcraft (swecockers)?
sry, men det var inte vår gamla StarCraft inte... [-X :bok:
EDIT: inte nån av hans andra konton heller...
jo det var det väl "swecockers" var väl ett starcraft konto aja iaf så är citatet väldigt mkt starcraft så det funkar ändå
:)R
November 29, 2003
Lova att ha ett plakat med dig som det står "Saknar Nordichardware.se"
Jag har inte 5:an så kan inte följa dig, eller kan börna hem till farsan och kolla så ofta jag kan. 😀
Gueno wrote: Sökte nyss till Big Brother 2005. :bgrin:
Mest på skoj... eller 100% på skoj.[quote=kanal5]BIG BROTHER 2005
Din ansökan är bekräftad
Tack! Big Brother har nu mottagit din ansökan. Har du inte hört något innan den 12 december är du tyvärr inte aktuell i den här omgången.
June 28, 2001
BelGarath wrote: fan va hett de vore om NH-eliten gick in i huset (inklusive mig) NH hela dagarna fy fan va kul de skulle vara
jag hade påmint dig varje dag om att det inte är halloween.
(trackade några småglin i stan idag, så jävla ballt =)
Öh! halloween var o lördags !
November 26, 2002
CoLiC wrote: Men glöm det, jag rör inte ett ansökningsformulär!
Vem har sagt att du behöver göra det? Colic är du 18år? :bgrin:
bigbrother.se wrote:
Skriv ett personligt brev, bifoga foto.
Posta till:
Ansökan Big Brother 5
Meter Film & Television
Box 27 837
115 93 Stockholm
Du kan med fördel spela in dig själv på video. Materialet skall då vara på Mini-DV, DV-Cam eller VHS. Sista ansökningsdag är 12 december.
OBS! Lägsta ålder för att söka är 18 år.
Har redan inledningen färdig:
Hej, jag heter Colic och är xxår, bor i Umeå, en håla jag vill bort ifrån så fort som möjligt och jag skulle aldrig klara av att hålla käften i ett hus fyllt med innefjollor.
Och i slutet: Är sexist, satanist och antifeminist sägs det.
Någon som vill fylla på "brevet"? :bgrin:
Fan, Colic, detta är din biljett till ära och berömmelse
2 Guest(s)