December 10, 2002
Fy fan vad skönt om dom lägger ner BB...
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
September 13, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Tänk om man åkt dit för allt man gjort.. Istapp inkörd i tjej tex,, 😀 undrar om det är sexuellt ofredande..?.. 😕
Om du verkligen har gjort detta på en avdäckad person, så måste jag säga att du ligger top 3 av dom mest korkade mäniskor jag stött på.
Vad fan tänkte du på, och att du dessutom skriver det här och "skryter" om det. Inte nog med att det är korkat, det är dessutom direkt farligt.
Grabben ta och tänk över ditt liv.
(Hade velat använda grovare ord för att beskriva en person som du.)
February 12, 2002
Chewie wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Tänk om man åkt dit för allt man gjort.. Istapp inkörd i tjej tex,, 😀 undrar om det är sexuellt ofredande..?.. 😕
Om du verkligen har gjort detta på en avdäckad person, så måste jag säga att du ligger top 3 av dom mest korkade mäniskor jag stött på.
Vad fan tänkte du på, och att du dessutom skriver det här och "skryter" om det. Inte nog med att det är korkat, det är dessutom direkt farligt.
😀 ...
Nä hon var inte avdeckad, inte ens onykter...
Kan rada upp vad du vill kalla mig i ett PM,
February 1, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Chewie][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Tänk om man åkt dit för allt man gjort.. Istapp inkörd i tjej tex,, 😀 undrar om det är sexuellt ofredande..?.. 😕
😀 ...
Nä hon var inte avdeckad, inte ens onykter...
Kan rada upp vad du vill kalla mig i ett PM,
Men då ville hon ju det o då hör det inte ens hit...
February 15, 2003
Bara jag som tycker det är lite konstigt att alla snackar som fan om det och anmäler han och skit, men Olga, tjejen som fick denna jävla fefferoni instoppad i linningen eller va det nu var inte bryr sig ett skit.
Det är väl ändå hennes uppfattning som är viktigast? Inte vad några jävla feminister som anser män vara skit tycker... 🙄
November 22, 2001
Super-Svensson wrote: Bara jag som tycker det är lite konstigt att alla snackar som fan om det och anmäler han och skit, men Olga, tjejen som fick denna j**la fefferoni instoppad i linningen eller va det nu var inte bryr sig ett skit.
Det är väl ändå hennes uppfattning som är viktigast? Inte vad några j**la feminister som anser män vara skit tycker... 🙄
Nope och jag har väldigt svårt att tro att han skulle kunna bli dömd för något om inte hon anmäler.
Dessutom har vi scenariot:
X antal personer låses in i ett hus, där de ska umgås med varandra och dricka massor med sprit o dyl. Klart att det händer lite saker.
Undrar vem det är som anmält? Man kanske kan anmäla silicon-blondin för sexuella trakasserier mot vad han nu heter som hon hängde efter i början och dessutom mot den "stackars" franska baguetten som säger "vaaarsuuuugoood" hela tiden.
Ps. Min ursäkt till att se den här sörjan är att jag o min flickvän bor i en etta vilket gör det omöjligt för mig att inte se det även om jag sitter med datorn. Vad är eran ursäkt? 😉
2 Guest(s)