August 21, 2001
http://www.expressen.se/expres.....38;a=61743
Nu får hon ju fan ta och ge sig!? Hur jävla patetisk får man bli!?
May 8, 2001
Ska jag vara ärlig så har jag mkt mer respekt för den som utnyttjar en situation, hur absurd den än må vara, än de som låter sig utnyttjas. De riktiga idioterna är de som ger henne chansen, dvs skivköparna, TV-tittarna och tidnigsläsarna som vill ha detta.
Detta är knappast unikt, finns massor av exempel på artister som inte har annat att komma med än sitt utseende...
Desktop: Gigabyte GA-MA770-DS3 | AMD Phenom II 955 BE | 8GB PC6400 | Samsung 1TB + 500GB | Powercolor HD3870
3DMark 2006: 11932 3DMark Vantage: P5137
Laptop: Macbook Pro 2012 | 8GB | Samsung 830 128GB SSD
HTPC: Mac Mini | 3GB | 500GB
August 21, 2001
jonaz wrote: Ska jag vara ärlig så har jag mkt mer respekt för den som utnyttjar en situation, hur absurd den än må vara, än de som låter sig utnyttjas. De riktiga idioterna är de som ger henne chansen, dvs skivköparna, TV-tittarna och tidnigsläsarna som vill ha detta.
Detta är knappast unikt, finns massor av exempel på artister som inte har annat att komma med än sitt utseende...
det ligger faktiskt nått i det du säger..
August 21, 2001
Coore wrote: [quote=BelGarath][quote=crazyankan]Kan du sjunga?
- Ja, förmodligen som du ungefär, men de kan ju fixa så att det låter bra i studio.vem kommer köpa hennes platta?
Alla under 15?
Så du ska köpa den alltså BelGarath? 😉
fnittrar hysteriskt här borta i mitt tysta kontor...
June 13, 2001
Linda Rosing, 29, blev känd för tv-tittarna -i + u = Linda Rosing, 29, blev känd för tv-tuttarna
Jo ... Graaf sisters blev ju en jättehit... sålde säääkert massor av album ...snacka om one hit wonders... inte ens värt att ladda ner lindas album.. (om det nu finns någon som laddar ner och sånt.. inte jag iallafall)
Vad ska hennes artistnamn bli då? "Big-Linda" "Lindolatino" Eller vad säger bert carlsson? ..
3 Guest(s)