September 5, 2001
Okej, min kompis blev påkörd bakifrån av en pundare i lördags. Han tappade kontrollen och far år helvete....bilder på bilen nu:
http://h4rd.c0r3.org/poyan/DSC02235.JPG
Det är för övrigt den BMW:n som är med i vår film.
Bilen som körde på han är en grön audi som sedan hittades övergiven. Alltså körde han på min kompis bakifrån och smet från platsen. Det kommer en film om detta inom kort, jag kom till olycksplatsen 2 minuter senare.
ps. gueno jag tar hellre en r34 även om den var fin
September 5, 2001
Steel wrote: Bara se om jag fattat rätt.
Din polare blev påkörd bakifrån, då tappade din polare kontrollen och for åt h*****e, därav skadan i fronten på din polares bil.
Har jag fattat rätt? 😕Gueno, gråt inte nu, det går säkert att laga bimmern.
Yes! Men nu är det såhär. Eftersom kille är känd hos polisen tidigare så tror man att det var försök till dråp 🙄
February 21, 2003
Gueno wrote: [quote=Ogrebeast][quote=Gueno]Gämnförde med våran bil.
Det där måste väl ändå vara den "mesta" felstavningen i NH:s historia
Sorry Gueno, men den där var bara för mycket 😀
*Pekar på signaturen*
Bra andledning att stava fel.
Jo jag vet Gueno, jag är ledsen. Men det blev bara för mycket. Jag ser inte ner på dig för det. Puss på dig
January 23, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan]Tycker att 9-3 Pikes Peak är rätt mycket fräckare än S60R Evolve...
Bild? :eye:
Eller menar du den riktiga som de tävlade med? :-s
Är ju inte riktigt samma sak då eftersom den är byggd för tävling och inte för gatan, eller hur? :-k
Fast det var ju trots allt en rätt fet SAAB de byggde där. 😀
May 23, 2002
Det är ju egentligen inte direkt jämförbara... Den blåa Evolven är bland det brutalare jag sett, men jag fattar inte all hype runt den... Volvo har ju inget att göra med Evolve förutom att de fick ställa ut i volvos monter... Lika mycket som Saab har att göra med Trollspeed.
Finns några stycken 900/9-3 i landet som har nästan samma specifikationer som tävlingsbilen...
1 Guest(s)