February 10, 2004
Tjena Tja.
Tänkte fråga om någon av er därute råkar veta var det finns några snygga bildgallerier på peugeot 206or. Tycker dom är jäklit snygga orginal, å ännu bättre med lite modefikationer på... (ibland ;))
ni kan ju posta länkar, elr om ni har en egen så kan ni ju få posta någon nice bild 😀
Tack på förhand!
/Adde
May 1, 2004
tyckte att den här var snygg
September 7, 2003
http://www.peugeotsportclub.com mycket trevlig motorklubb som jag var med i på den tiden jag körde peugeot.
...Fast saabturboclub.com är bättre 😉 (Kör en 9-5 -01)
December 29, 2003
Wingman wrote: tyckte att den här var snygg
Ser den ut sådär ska den ju ha minst 450 hk oxå annars är de ju bara fånigt....
February 16, 2004
Combat wrote: [quote=Pojo]Om du kan sponsra mig med en digi kamera så kan jag ge dig bilder på en 206:a en röd en.
lol? Vet inte om det var så klyftig fråga.. antar att svaret inte behöver skrivas ut. hoppas jag iaf. :S
Men jag vet en 206 som är lite sådär lagom stylad som jag tror du skulle vara intresserad att se bilder på. Men jag har inget tillhands att fota med så jag kan inte fixa bilderna. (En kompis bil så jag ser den ibland.)
January 2, 2002
Gueno wrote: [quote=Tindy][quote=Gueno]Tjejbil. 😛
Min syra har en sån.
Alltså, nu ska jag inte gå in på ditt rejvknarkande, men när du tror att din syra har en bil så borde du nog ta det lugnt.
Syrra då ditt cerebral pares!
Sen när blev termen CP ett skällsord?
*Vart anmäller man till mods här*
July 14, 2003
Pertan wrote:
*Vart anmäller man till mods här*
Här ska det inte anmälas ett skit hörredu, det finns något som kallas glimten i ögat!
F.ö. det är lite för mycket tjejbil över det hela men jag kollade på en del bilar och dom ser ju rätt fräscha ut faktiskt 🙂 Följ googlelänken som Krygazzzyz posta där fanns det massa smått å gott 🙂
September 12, 2001
optimuz wrote: [quote=Pertan] *Vart anmäller man till mods här*
Här ska det inte anmälas ett skit hörredu, det finns något som kallas glimten i ögat!
F.ö. det är lite för mycket tjejbil över det hela men jag kollade på en del bilar och dom ser ju rätt fräscha ut faktiskt 🙂 Följ googlelänken som Krygazzzyz posta där fanns det massa smått å gott 🙂
Å andra sidan.
Den så kallade glimten i ögat kan tas på fel sätt också.
Jag anser att det absolut inte ska användas som skällsord i forumet.
Det är ett jäkla oskick med det ordvalet.
Gueno och andra som använder sig utav det ordvalet får se till och skärpa sig.
January 2, 2002
optimuz wrote: [quote=Pertan] *Vart anmäller man till mods här*
Way oft.
Jag tycker inte det finns en "Glimt i ögat" i detta fall. I minna ögon är det precis lika illa att kalla någon för neger/blatte som att kalla någon för CP.
Sen vad du tycker, det är upp till dig.
Edit: 🙂 Nu menade jag inte att neger är en sjukdom.
October 27, 2001
Pertan wrote: [quote=optimuz][quote=Pertan] *Vart anmäller man till mods här*
Way oft.
Jag tycker inte det finns en "Glimt i ögat" i detta fall. I minna ögon är det precis lika illa att kalla någon för neger/*censur* som att kalla någon för cerebral pares.
Sen vad du tycker, det är upp till dig.
Så nu sitter du och säger att negrer är sjukdomar!?
Var anmäler man sig till idol här?
(notera viss ironi)
Tillbaks till topic: Det går nok att göra Peugeoten snygg också, men rätta summan pengar. 😛
Bilen du utgår ifrån är ju trots allt inte helt hopplöst ful. 😉
[EDIT2: *host* Basic spelling]
June 3, 2001
skiroy wrote: [quote=optimuz][quote=Pertan] *Vart anmäller man till mods här*
Å andra sidan.
Den så kallade glimten i ögat kan tas på fel sätt också.
Jag anser att det absolut inte ska användas som skällsord i forumet.
Det är ett jäkla oskick med det ordvalet.
Gueno och andra som använder sig utav det ordvalet får se till och skärpa sig.
Men så jävla aptråkigt då att vissa inte kan ta ett skämt (Pertan, lolbarn)! 👿
Liknar ju fa-an en sandlåda ibland här, minsta lilla så är det nått miffo såm gnäller.
Isåfall så ska inte jag vara sämre.
Tindy antydde att jag skulla knarka.
Hur roligt tror ni det är för mig då!? 👿
1 Guest(s)