September 8, 2003
April 18, 2003
Bullit går helt klart inte av för hackor, ganska skoj att sitta och kolla "felen" under biljakten, tex. har jag för mej att dom tappar 7 navkapslar under jaktens gång, och lite annat sånt smått. Filmen i sej är seg och tråkig, men biljakten är inte dålig. Vill du se mkt racebilar, framförallt Porsche så ska du titta på LeMans, också en gammal film, i princip helt utan handling men mkt bilåkning. Minns jag inte fel tar det väl nästan en halvtimme innan första repliken sägs.
Gone in 69 seconds låter ju som en vuxenfilm om man säger så? Eller är det nån ny film som är på gång?
Getawayfilmerna och andra liknande filmer... måste du prompt se dom så köp dom inte. Fixa det på nått annat sätt. Nu riskerar jag väl att Skiroy bannar mej för att jag säger det men det är så jag tycker... genom att köpa dom så stöder man dom, och om dom som gör dom tjänar pengar på dom så görs det bara fler med allt vad det innebär, kan inte se meningen med det...
September 12, 2001
Jekyll 3000 wrote: Getawayfilmerna och andra liknande filmer... måste du prompt se dom så köp dom inte. Fixa det på nått annat sätt. Nu riskerar jag väl att Skiroy bannar mej för att jag säger det men det är så jag tycker... genom att köpa dom så stöder man dom, och om dom som gör dom tjänar pengar på dom så görs det bara fler med allt vad det innebär, kan inte se meningen med det...
Klart att man riskerar en ban. 🙂
Nåja...men du har en poäng där när det gäller Getawayfilmerna.
Anser inte att det är filmer man ska köpa men det är ju min egen högst personliga åsikt också.
June 17, 2001
The Transporter är en skön film med en del "Bil" i. Synd bara att han kommer över skabbigare och skabbigare bilar under filmens gång. Det börjar ju så bra med en BMW 740. Sen har vi Ronin, inte alls mycket. Men vi har en Audi S8 och en Pro rallyförare på gatorna i Paris (Jag har för mig att dom är i paris)
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
Alex aka NH|WiggeR wrote: The Transporter är en skön film med en del "Bil" i. Synd bara att han kommer över skabbigare och skabbigare bilar under filmens gång. Det börjar ju så bra med en BMW 740. Sen har vi Ronin, inte alls mycket. Men vi har en Audi S8 och en Pro rallyförare på gatorna i Paris (Jag har för mig att dom är i paris)
Stämmer bra...dom anlitade visst några st proffsförare för den filmen också varav några var F1 förare.
3 Guest(s)