January 31, 2003
http://www.flyme.se http://www.malmoaviation.se kan du pröva med! 😀
June 20, 2002
BelGarath wrote: lånar lite...hur mycket skulle de kosta att åka till london från Arlanda tur o retur? jag räknas som ungdom(17 år)
Åka med SAS kostar ett par tusen.
Är du smart så åker du från Nyköping eller Västerås istället med Ryan Air.
Då kan du komma undan med ett par hundralappar beroende på när du åker.
June 28, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Mind]hmm jagska oxå till sthlm fastom 2månader, det finns nån slags reservbiljett man kan köpa som ska vara billig.
typsista minuten
Du tänker nog kanske på StandBy, köper du en sådan så får du åka med första bästa flyg som är ledigt.
justdet, standby heter det, kostar runt 200kr om jag förstått det rätt.
May 17, 2002
Mind wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Mind]hmm jagska oxå till sthlm fastom 2månader, det finns nån slags reservbiljett man kan köpa som ska vara billig.
typsista minuten
Du tänker nog kanske på StandBy, köper du en sådan så får du åka med första bästa flyg som är ledigt.
justdet, standby heter det, kostar runt 200kr om jag förstått det rätt.
kan nog stämma, problemet kan bara vara det att har man otur kan mna bli sittande ute på flygplatsen ett bra tag.
January 28, 2003
Jag var i Stockholm nu i helgen, 856kr t/r med Aviation. Iofs räknas jag som ungdom/studerande, vet inte hur gammal du är.
Dock flög jag med SAS upp till Stockholm när jag skulle till Riksgränsen i somras för 650kr t/r, men de hade höjt priset en del nu och dessutom så bor min morbror i närheten av Bromma, och då är det bättre att komma dit än att komma till Arlanda 🙂
Kontenta: Kolla lite olika bolag som flyger från sturup. SAS, aviation, flyme, snowflake (om de flyger därifrån.)
June 30, 2001
Är man student kostar det 200 spänn att åka tåg. Iaf för mig, men jag har ju lite längre. Måste först åka ner i landet till Kristinstad och sedan vidare till Växjö för att sedan byta ytterligare en gång till x2000 mot Sthlm. Ska man åka från Malmö kanske det är billigare.
January 28, 2003
Mathias wrote: Är man student kostar det 200 spänn att åka tåg. Iaf för mig, men jag har ju lite längre. Måste först åka ner i landet till Kristinstad och sedan vidare till Växjö för att sedan byta ytterligare en gång till x2000 mot Sthlm. Ska man åka från Malmö kanske det är billigare.
Kostar runt 600kr enkel resa, 350kr för sista minuten med tåg.
En klasskompis kollade upp det förra veckan. Kan ju säga att han flög istället 😛
2 Guest(s)