June 3, 2001
Såg nyss Ghostrider 4 - Ghostrider Goes Undercover.
Det är ju en "jakt" på en BMW Z3 M Cupé.
Slog mig att det är fan så mycket mer fart och farliga saker som händer i GR än i GIS.
Varför ser inte GIS ut som GR?
I Ghost Rider 2(?) så är det ju "Ghost Rider in Subaru (GIS)".
Där går det också mycket fortare.
GIS är ett skämt!
Förutom 2:an som är skitnajs. 😀
November 27, 2003
Regisserade filmer, och knappast bra sådana. Finns betydligt vettigare saker de hade kunnat göra, men eftersom vi diskuterat dessa filmer så många gånger förut så nöjer jag mig med att säga att det finns fasen så mycket häftigare saker än att stirra på en skärm där någon annan håller på att äventyra saker och ting 😛
//Andreas
November 29, 2003
Tycker GIS 1,2,3 är "riktigt" bra.
Resten är usla. Men GR blir bara bättre och bättre.
Man ser fram emot varje GR film. Men med GIS tänker man bara, "ska dom kunna vända".
Sedan så är jag glad att jag och min släkt överlevt dessa filminspelningar. Jag tror och hoppas att ingen "komivägen" i dessa inspelningar.
December 26, 2002
GIS-filmerna är ju inget annat än brus, dålig bildkvalité och den totala avsaknaden av polisfordon. Ghost rider verkar inte ha någon självbevarelsedrift alls. Den senaste GIS-filmen är katastrofalt usel, varför tänkte de ens tanken att göra den? Stackars alla som har köpt skräpet. Jag ångrar att jag köpte trean.
December 13, 2003
GR4:
Filmen levde inte upp till trailern, det är vad jag tycker, viss den var hyffsad men jag hade förväntat mig mer, och vad gäller undercover jakterna så kändes dom väldigt ressigerade(men idén var bra)...
GIS6:
De enda gångerna det är värt att kolla på filmen är när dom får snutt jag, annars tycker jag att extra materialen är bättre!
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
September 5, 2001
Förstår inte hur man kan få för sig att köpa en sånhär film, bägge är ju riktigt uselt filmade och körningarna är ju inget att hurra för.
Ser dagligen folk ute i trafiken som gör dumma saker, inte filmar jag dom och säljer det som DVD på nätet. Isf lägger jag upp det för nerladdning gratis 🙂
I jämförelsens anda så tycker jag GR var endå snäppet bättre, då det var lite mer humor inblandat.
ps. Reality beats fiction by far - En mustang kör ifrån en R1 :^o
March 7, 2004
Starscream wrote: [quote=ultima]Sen så är det ju bara uppgjort med jakterna då ghostrider leker polis, syns ju långa vägar, men sjysst iaf 😀
Alla jakter lär vara uppgjorda, även dem med polisbilarna.. inte för de är något problem för han att dra en sån men, ändå.. det ser ut så ofta.
Det är nog mest det att poliserna vet att de inte har en chans så de bara fegar och kanske hoppas på att hans maskin brakar ihop eller nåt :p
Sen så får dom ju inte göra nåt mot honom heller för om dom skadar/dödar honom så lär dom ju stämmas en aning 😉
Skulle iaf vilja se nåt avsnitt där det är en riktigt stor polisjakt med MÅNGA polisbilar så han får en liten match 😀
November 27, 2003
ultima wrote: Det är nog mest det att poliserna vet att de inte har en chans så de bara fegar och kanske hoppas på att hans maskin brakar ihop eller nåt :p
Sen så får dom ju inte göra nåt mot honom heller för om dom skadar/dödar honom så lär dom ju stämmas en aning 😉
Skulle iaf vilja se nåt avsnitt där det är en riktigt stor polisjakt med MÅNGA polisbilar så han får en liten match 😀
Fegar? Det är ju för sådana som dig som man bör stoppa dessa filmer.
Polisen bör inte ge sig ut på djupt vatten först och främst. Att dessa killar kan köra bil "bättre" än många andra är det ju inga direkta tvivel om, så att ge sig ut att jaga dom i höga hastigheter vore ju rent ut sagt korkat då chansen är större att polisen skadar någon än att de får stopp på dom.
Kolla på Blues Brothers istället om du vill se en jakt med många polisbilar.
//Andreas
January 20, 2002
GIS suger, bara extramaterialet som är kul.
Föresten vad hände med GR då han åkte fast för ett tag sedan?
hawkie wrote: Förstår inte hur man kan få för sig att köpa en sånhär film, bägge är ju riktigt uselt filmade och körningarna är ju inget att hurra för.
Ser dagligen folk ute i trafiken som gör dumma saker, inte filmar jag dom och säljer det som DVD på nätet. Isf lägger jag upp det för nerladdning gratis 🙂
I jämförelsens anda så tycker jag GR var endå snäppet bättre, då det var lite mer humor inblandat.
ps. Reality beats fiction by far - En mustang kör ifrån en R1 :^o
Tror i allafall inte att du skulle kunna prestera någonstans i närheten med din trötta mitsubishi [-(.
Sedan folk som håller på och leker fast and the furious i trafiken är ju bara pinsamma, dem vågar helt enkelt inte bli piskade på banan...
2 Guest(s)