February 12, 2003
Alltså, om jag vore snut och Ghost Rider svischade förbi... Vad skulle jag göra? Jo, jag skulle dra ner mössan för ögonen, inte fan skulle jag ge mig efter en idiot på motorcykel. Kolla på Hugge bara, han kunde ha gasat med sin Lamborghini, inte skulle snuten kommit ikapp, men han stannade. 🙂
January 20, 2002
Mean Machine wrote: Alltså, om jag vore snut och Ghost Rider svischade förbi... Vad skulle jag göra? Jo, jag skulle dra ner mössan för ögonen, inte fan skulle jag ge mig efter en idiot på motorcykel. Kolla på Hugge bara, han kunde ha gasat med sin Lamborghini, inte skulle snuten kommit ikapp, men han stannade. 🙂
Har han en Lamborghini ? 😛
February 12, 2003
Cezar wrote: [quote=Mean Machine]Alltså, om jag vore snut och Ghost Rider svischade förbi... Vad skulle jag göra? Jo, jag skulle dra ner mössan för ögonen, inte fan skulle jag ge mig efter en idiot på motorcykel. Kolla på Hugge bara, han kunde ha gasat med sin Lamborghini, inte skulle snuten kommit ikapp, men han stannade. 🙂
January 20, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Cezar][quote=Mean Machine]Alltså, om jag vore snut och Ghost Rider svischade förbi... Vad skulle jag göra? Jo, jag skulle dra ner mössan för ögonen, inte fan skulle jag ge mig efter en idiot på motorcykel. Kolla på Hugge bara, han kunde ha gasat med sin Lamborghini, inte skulle snuten kommit ikapp, men han stannade. 🙂
Aha firmabil.
Den där har man sett på någon messa har jag för mig...
Skulle vilja köra Pastorns S2 >> LÄNK.
September 5, 2001
Cezar wrote: GIS suger, bara extramaterialet som är kul.
Föresten vad hände med GR då han åkte fast för ett tag sedan?[quote=hawkie]Förstår inte hur man kan få för sig att köpa en sånhär film, bägge är ju riktigt uselt filmade och körningarna är ju inget att hurra för.
Ser dagligen folk ute i trafiken som gör dumma saker, inte filmar jag dom och säljer det som DVD på nätet. Isf lägger jag upp det för nerladdning gratis 🙂
I jämförelsens anda så tycker jag GR var endå snäppet bättre, då det var lite mer humor inblandat.
ps. Reality beats fiction by far - En mustang kör ifrån en R1 :^o
Tror i allafall inte att du skulle kunna prestera någonstans i närheten med din trötta mitsubishi [-(.
Sedan folk som håller på och leker fast and the furious i trafiken är ju bara pinsamma, dem vågar helt enkelt inte bli piskade på banan...
Prestera hur med mitsubishin?
Ja, jag skulle nog aldrig kunna vinna över en R1 iaf om jag inte la ner en mindre förmögenhet i bilen, vilket jag inte vill göra. Men om jag skulle köra, skulle jag knappast fejka till mig en vinst. Sen skulle jag nog inte våldta min bil för att få vara med i en film andra tjänar pengar på och själv inte få ett öre...
ps. steg 1 evo 1-3 kör 0-402m 12.2-12.5sek. Bana vet jag inte, men det finns gubbar som kört ca 1.30 på superstage så visst kan de svänga också. Vad gör mustangen? Sa inte Q att det är en 13 sekunders bil?
January 20, 2002
hawkie wrote: [quote=Cezar]GIS suger, bara extramaterialet som är kul.
Föresten vad hände med GR då han åkte fast för ett tag sedan?[quote=hawkie]Förstår inte hur man kan få för sig att köpa en sånhär film, bägge är ju riktigt uselt filmade och körningarna är ju inget att hurra för.
Ser dagligen folk ute i trafiken som gör dumma saker, inte filmar jag dom och säljer det som DVD på nätet. Isf lägger jag upp det för nerladdning gratis 🙂
I jämförelsens anda så tycker jag GR var endå snäppet bättre, då det var lite mer humor inblandat.
Tror i allafall inte att du skulle kunna prestera någonstans i närheten med din trötta mitsubishi [-(.
Sedan folk som håller på och leker fast and the furious i trafiken är ju bara pinsamma, dem vågar helt enkelt inte bli piskade på banan...
Ja, jag skulle nog aldrig kunna vinna över en R1 iaf om jag inte la ner en mindre förmögenhet i bilen, vilket jag inte vill göra. Men om jag skulle köra, skulle jag knappast fejka till mig en vinst. Sen skulle jag nog inte våldta min bil för att få vara med i en film andra tjänar pengar på och själv inte få ett öre...
ps. steg 1 evo 1-3 kör 0-402m 12.2-12.5sek. Bana vet jag inte, men det finns gubbar som kört ca 1.30 på superstage så visst kan de svänga också. Vad gör mustangen? Sa inte Q att det är en 13 sekunders bil?
Nej jag menade att åka runt som dem gör i GIS ...:P
September 5, 2001
Cezar wrote: [quote=hawkie][quote=Cezar]GIS suger, bara extramaterialet som är kul.
Nej jag menade att åka runt som dem gör i GIS ...:P
Jaha, nä det tror inte jag heller. Inte med dom synkringarna och den bakdiffen. Men en Steg1 evo 3 skulle nog vara interessant, bara till o byta kopplingen(den svaga punkten) så skulle den säkert palla o bli våldtagen på det sättet.
January 20, 2002
optimuz wrote: GR äger! Jag har sett alla GR-filmerna och jag tycker alla har varit kul och se 🙂 Kanske inte så att man tittar på dom om och om igen 10 gånger, så bra är dom inte. Men dom duger gott att spana igenom 🙂
Dem filmerna är det verkligen klass i.
Han kan verkligen köra hojj.
March 19, 2003
Gueno wrote: [quote=BarateaU]Heh har ni hittat den hemliga koden änn?
Hayabusa Turbo.
Blev dock lite snoopen när jag slog in koden.
Den hitta jag direkt.
Men vart ska man slå in den?
Har missat det totalt.
1 Guest(s)