January 7, 2006
Bjornstrom wrote: [quote=yazaka]Lite jobbigt att de lägger dreamhack winter under skoldagar:( Hade sett framemot att dra ditt.
Går ju att sjukanmäla sig 🙂
Nej, är nog bäst att söka ledigt. Speciellt eftersom typ tio pers i min klass vil åka till Dreamhack
Om jag ska åka dit, ska jag åka med 5 pers från klassen, men då måste vi fixa biljetter, skjuts och ledigt.
Och pengar, förstås (vill inte gärna lana med datorn i sign om jag får biljett) 😉
October 10, 2004
Bjornstrom wrote: [quote=yazaka]Lite jobbigt att de lägger dreamhack winter under skoldagar:( Hade sett framemot att dra ditt.
sjukanmäla sig ? är du sjuk eller? 😛 hade typ 2-3 timmar frånvara förra året. Och det var från en jävligt tråkig spanskakurs! Aldrig att man skulle kunna missa lektion asså.
December 17, 2005
yazaka wrote: [quote=Bjornstrom][quote=yazaka]Lite jobbigt att de lägger dreamhack winter under skoldagar:( Hade sett framemot att dra ditt.
sjukanmäla sig ? är du sjuk eller? 😛 hade typ 2-3 timmar frånvara förra året. Och det var från en jävligt tråkig spanskakurs! Aldrig att man skulle kunna missa lektion asså.
haha, du är för seriös! 😮 jag har redan vart borta 6 lektioner sen skolan började i Augusti 😉
November 29, 2003
Bjornstrom wrote: [quote=yazaka][quote=Bjornstrom][quote=yazaka]Lite jobbigt att de lägger dreamhack winter under skoldagar:( Hade sett framemot att dra ditt.
haha, du är för seriös! 😮 jag har redan vart borta 6 lektioner sen skolan började i Augusti 😉
På min tid i skolan så hade jag 75%-80% frånvaro på elevens-val (bild) sämsta ämmnet man kund ha typ. Läraren undrade om jag hade hoppat av. 🙄
1 Guest(s)