May 17, 2002
Gueno wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Json_81][quote=GeneSiS] Den är verkligen inte omöjlig att köra... ! Men folk tror att när man har massor av hästar och fyrhjulsdrift så har man världens superbil. Vilket inte är fallet.. Rakt fram skulle golfen äta upp det mesta med hull och hår. Men Gotland Ring är definitivt Sveriges mest tekniska bana. Och den är inte ens helt klar än.
Den lär ju vara ganska svårkörd, gissar på att den börjar spinna så fort man nuddar lite för mycket vid gasen.
Om banan dessutom är så teknisk så beror det ju mycket på föraren.
Det blir bara roligare om banan är teknisk, iaf för publiken. Alltid kul när nissen med den nya svindyra bilen kommer och glider av efter två kurvor 😛
Jag som har åkt där kan tala om att om man åker av i andra kurvan måste man ha minst 800 hästar och skitdåliga däck så kanske man kan åka av.
Vad det de du hade då du parkerade i spenaten eller :P?
May 17, 2002
Gueno: ja, det låter väll troligt.
Woxxman: Köp en sådan här:
http://www.maxatvs.com/gallery1.html
Den kan åka på vatten och du kan motera larvband på den. Maxhastighet 24mph.
November 4, 2002
Gueno wrote:
Jag som har åkt där kan tala om att om man åker av i andra kurvan måste man ha minst 800 hästar och skitdåliga däck så kanske man kan åka av.
Haha, det behövs verkligen inte för att åka av. Jag har sett folk som har åkt av i nästan varenda kurva. Och det har inte varit 800hk bilar. Som sagt allting handlar inte om hästar och drivning/däck.
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
November 22, 2001
GeneSiS wrote: [quote=Gueno] Jag som har åkt där kan tala om att om man åker av i andra kurvan måste man ha minst 800 hästar och skitdåliga däck så kanske man kan åka av.
Haha, det behövs verkligen inte för att åka av. Jag har sett folk som har åkt av i nästan varenda kurva. Och det har inte varit 800hk bilar. Som sagt allting handlar inte om hästar och drivning/däck.
Han kanske menar förutsatt att de vrider på ratten 😉
September 5, 2001
Bästa bilen för pengarna?
Honda Civic Type-R (honda CTR) Lite mer än vad du tänkt lägga ner men hellre spara och få en 02:a som knappast krånglar än lägga ut pengarna på tex äldre bilmodeller som för stunden går bra men inte håller i längden...på att inte tala om försäkring. Vad jag har hört ska dessa vara väldigt roliga på vägen 0-100 (7,2).
Alla bilar går ju sönder man måste verkligen vara SKITPETIG vid bilköpet annars kan det stå en dyrt!
November 22, 2001
hawkie wrote: Bästa bilen för pengarna?
Honda Civic Type-R (honda CTR) Lite mer än vad du tänkt lägga ner men hellre spara och få en 02:a som knappast krånglar än lägga ut pengarna på tex äldre bilmodeller som för stunden går bra men inte håller i längden...på att inte tala om försäkring. Vad jag har hört ska dessa vara väldigt roliga på vägen 0-100 (7,2).Alla bilar går ju sönder man måste verkligen vara SKITPETIG vid bilköpet annars kan det stå en dyrt!
civic är ju inte direkt något mirakel i krocksäkerhet.
1 Guest(s)