November 5, 2001
Callister wrote: Ett land är överdrift.
Om man KUNDE köpa Sverige skulle det gå på 5.5 biljarder.
Men snubben har mycket pengar. Tror han har runt 220 miljarder själv, sen är Microsoft värt massor, förmodligen över en halv biljard..
Sverige är redan sålt. EU tog över Sverige utan att betala ett öre. Istället betalar vi en massa pengar för att de har övertagit oss.
May 17, 2002
Freeze wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=festisMER][quote=Krqagyzzz][quote=festisMER]Vem fan bryr sig om hur mycket pengar han har?
jag och usas skatteverk.
Okej, men varför bryr du dig? (Vill inte tjafsa eller något, undrar bara..)
Nästa inbrotts offer? :bgrin: Krqagyzzz kanske planerar 😛
Nehe !! då vill jag vara med syns på torgen kl 05:00(Vid korvmojjen)
var du där? jag missade tyvärr inlägget.
och till er alla som tror att ni har knäckt min ondskefulla plan: jag vet var ni bor!
March 1, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=Freeze][quote=LorD_Kvadd][quote=festisMER][quote=Krqagyzzz][quote=festisMER]Vem fan bryr sig om hur mycket pengar han har?
jag och usas skatteverk.
och till er alla som tror att ni har knäckt min ondskefulla plan: jag vet var ni bor!
Undrar fortfarande varför du bryr dig 😛
May 17, 2002
festisMER wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Freeze][quote=LorD_Kvadd][quote=festisMER][quote=Krqagyzzz][quote=festisMER]Vem fan bryr sig om hur mycket pengar han har?
jag och usas skatteverk.
för att jag har en så extremt ondskefull plan, har jag ju inte sagt kanske ne, men så är det iaf.
March 1, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=festisMER][quote=Krqagyzzz][quote=Freeze][quote=LorD_Kvadd][quote=festisMER][quote=Krqagyzzz][quote=festisMER]Vem fan bryr sig om hur mycket pengar han har?
jag och usas skatteverk.
för att jag har en så extremt ondskefull plan, har jag ju inte sagt kanske ne, men så är det iaf.
Ahaaaa, okej o_O
August 7, 2001
desdecado wrote: Tror att jag kommer ihåg ett exempel att hans tillgångar kunde betala av Sveriges statsskuld (som dock i relation till USA's befolknings rikedom är en fjärt i rymden)
sveriges statsskuld är på över 1000miljarder svenska kronor har jag för mig... och det tror jag inte att han har.
December 4, 2002
Bara och kolla här de.. http://www.forbes.com/maserati.....ype=Person
February 23, 2004
Hörde nånting om att han e så rik att om han går på gatan och tappar en sedel (vet dock inte valören men säg 1000 spänn) så tjänar han mer på att gå vidare o inte ta upp den pga den tid det tar för honom att plocka upp den jämfört med den tid han kunnat gjort "affärer" istället.
1 Guest(s)