April 1, 2003
http://www.aftonbladet.se/vss/.....37,00.html
"Vill man ha en billig fylla utan större krÄngel köper man en lÀtt ett sexpack folköl pÄ nÀrmaste bensinstation"
nĂ„n hĂ€r som nĂ„nsin har blitt full eller kĂ€nnt sig bersuad utav ett sexpack folköl? inte jag iaf.... finner det ganska omöjligt.... 3 liter öl e ganska mkt att orka dricka inom en rimlig tid för att man skall kĂ€nna sig bersuad đ
April 1, 2003
Hauk wrote: Ska man klara det ska man ha en duktig mage vill jag lova.. För ska man ha en chans mÄste man ju bonka det, och den som inte spyr efter att ha bonkat 2 sexor folköl... ja du..
mmmm...menar det....o inte sĂ„ mĂ„nga fjortisar som klarar att dricka sĂ„ mkt pĂ„ sĂ„ kort tid... đ
April 15, 2001
Det kommer ju helt klart öka drickandet bland de Àldre, tÀnk nÄgon som vill köpa folköl, gÄr ner till matbutiken köper nÄgra, men nu mÄste denne Äka ivÀg till bolaget för att köpa det. Inte kommer man nöja sig med nÄgra folköl nÀr man vÀl Àr pÄ bolaget?
May 8, 2001
För lÀnge, lÀnge sen nÀr jag var i yngre tonÄren sÄ drack jag mig full pÄ folköl hela sommrarna. Egentligen Àr det inte sÄ stor skillnad pÄ folköl och mellanöl.
"Pissöl" 2,8% (~2,25 viktprocent) OBS! DETTA ĂR INTE FOLKĂL!
Folköl 3,5% (2,8 viktprocent)
Mellanöl 4,2% (~3,4 viktprocent)
Starköl 5,6% (4,5 viktprocent)
KrÀvdes nog mer Àn 6 öl dock men det Àr ju inga problem eller?!? Men det Àr klart att det blir en del pissande.
Idag vÀger jag ca 95 kilo vilket Àr ca 50% mer Àn vad jag vÀgde dÄ sÄ jag tÀnker inte försöka mig pÄ att bli full pÄ folköl idag trots att jag tror att det nog skulle gÄ om man bara anstrÀngde sig lite... Idag dricker jag mellanöl helt enkelt för att jag ska kunna dricka mÄnga öl utan att bli för full innan man gÄr ut.
SÄ den som inte tror att en 15-Ärig tjej pÄ 45 kilo inte kan bli full pÄ folköl fÄr nog tÀnka om.
EDIT: Jag Àr inte för att ta bort folköl frÄn butikerna. Lite frihet mÄste vi fÄ ha kvar!
Desktop: Gigabyte GA-MA770-DS3 | AMD Phenom II 955 BE | 8GB PC6400 | Samsung 1TB + 500GB | Powercolor HD3870
3DMark 2006: 11932 3DMark Vantage: P5137
Laptop: Macbook Pro 2012 | 8GB | Samsung 830 128GB SSD
HTPC: Mac Mini | 3GB | 500GB
August 20, 2001
maten_brinner wrote: PÄ ca: 2 lock folköl var jag smÄberusad.... Tror d va nÄgra veckor sedan.. iaf. gÄr d Ä fÄ ner sig 48öl utan att spy, men pissa gör man efter varje öl :/ .
Men jag undrar hur man spyr utav alkohol över huvud taget?? jag har dÄ aldrig spytt iaf.
Beror vĂ€l pĂ„ hur kĂ€nslig du Ă€r mot krĂ€kmedel... đ
2 Guest(s)