October 1, 2003
oxiswoofer wrote: [quote=Coore]Nopp, blir jag inte full av... men klart att man känner av det... men inte mycket....
😮
hm..aja...men ändå, supa sig full på folk öl..inte så många som lyckas med det(tror jag)
Då får man vara riktigt j.vla törstig och efteråt kommer man att pissa i flera timmar....
February 12, 2003
oxiswoofer wrote: [quote=Gueno]Öl smakar ju *så fult ord att jag inte får skriva det på forumet*..
mm...det smakar hästballe...öl e jäääävligt äckligt...ibland...cider skall det vara:D
Jag håller med.....finns nästan ingen äckligare lukt eller smak än ÖL!
Ne ska det va ska det vara Coca Cola, Jaffa Blodappelsin eller Xider Mandarin
February 12, 2003
Hmm brukar inte dricka så mycket starkt men ska det va ska det vara Vodka orginal med Coca Cola!
BTW! (SKRYT) Vet ni vart Vodka flaskorna görs? Japp kolla på flaskan! Japp rexam! Vart ligger det? Japp i limmared! Vem bor där? Jag! Tänk en sådan bonnahåla som limmared tillverkar något så stort!
June 28, 2001
jo när jag var typ 10 bast eller nått så drack jag några folkisar och kände mig berusad.
vill man ha en billig fylla så köper man juice och låter den stå framme i värmen i några veckor, Hux flux fillefjomp så har man Vin med ca 12% alkoholhalt i sig.
smakar skit men vill man ha billug fylla så.
1 Guest(s)