December 5, 2002
RobinR wrote: Tjenna!
Behöver lite info om den billigaste operatören när det gäller SMS.
Det kan vara abbonemang eller kontantkort. Bara det är billiga SMS =)
Nu ska jag inte med förkärlek tala om Vodafone men som du kanske hört, 79:-/min till alla alltid, fast om det nu inte var intressant så kan man köpa ett paket för 29:-/mån som gör att du skickar gratis SMS till alla inom vodafone, så det beror ju på om det lönar sig, vet inte vad din tjej/dina vänner har för operatör! Har däremot hört att Halebop är jävligt billiga vad gäller det iaf...
November 26, 2002
DiZi wrote: [quote=RobinR]Tjenna!
Nu ska jag inte med förkärlek tala om Vodafone men som du kanske hört, 79:-/min till alla alltid, fast om det nu inte var intressant så kan man köpa ett paket för 29:-/mån som gör att du skickar gratis SMS till alla inom vodafone, så det beror ju på om det lönar sig, vet inte vad din tjej/dina vänner har för operatör! Har däremot hört att Halebop är jävligt billiga vad gäller det iaf...
79:-/min är nog lite för dyrt för mig i alla fall! Jag vill nog i alla fall under kronan / min.
April 18, 2003
DiZi wrote:
Nu ska jag inte med förkärlek tala om Vodafone men som du kanske hört, 79:-/min till alla alltid
Oj det var dyrt! 😉
Halebop tar 99 öre minuten till alla alltid, utom till nummer inom Halebop, då blir det bara öppningsavgift men ingen minuttaxa.
SMS kostar 49 öre.
November 16, 2003
Jekyll 3000 wrote: [quote=DiZi] Nu ska jag inte med förkärlek tala om Vodafone men som du kanske hört, 79:-/min till alla alltid
Oj det var dyrt! 😉
Halebop tar 99 öre minuten till alla alltid, utom till nummer inom Halebop, då blir det bara öppningsavgift men ingen minuttaxa.
SMS kostar 49 öre.
Kan man komma under 49 öre per sms?
February 23, 2004
January 22, 2003
Hexxy wrote: Om man tar Vodafones 99 kr abonnemang så får man SMSa för hela det beloppet också.... annars kostar det 0.79 kr per SMS. Utöver det får man ringa för det beloppet också. Vad jag vet så är de ensamma om den typen av avtal.
Nepp, knockout är i stort sett samma, fast billigare
December 5, 2002
John_lz wrote: [quote=DiZi][quote=RobinR]Tjenna!
79:-/min är nog lite för dyrt för mig i alla fall! Jag vill nog i alla fall under kronan / min.
Haha, såklart menar jag ju 79 ÖRE/min aka 0.79:-/min 😀
February 4, 2002
Jekyll 3000 wrote: [quote=DiZi] Nu ska jag inte med förkärlek tala om Vodafone men som du kanske hört, 79:-/min till alla alltid
Oj det var dyrt! 😉
SMS kostar 49 öre.
+ att Halebop har en massa erbjudanden hela tiden Förra månaden fick man 25% extra när man laddade kortet Alltså laddade man för 100:- så fick man 125:- Och just nu gratis GPRS och MMS på helger
1 Guest(s)