Xuestor wrote: Att den kommer menar du väl? Skulle vilja se den som inte lyckas komma undan med en cross.
På 46 mil lär det nog finnas goda möjligheter för Bosse Byling att plocka upp crossföraren. Måste ju stanna och tanka några ggr iaf.
😉
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2002
Oj ojj! detta händer inte ofta men ilg@dd har faktiskt rätt. 😀
Vet ni vad en cross drar per mil, skulle inte säga att de blir billigt köra den hem direkt och det var ju ett av kriterierna.. För det andra så antar jag att ja är den enda här som blivit jagad av en helikopter och måste säga att de är smått besvärliga.
Med släp är det sånna här krångliga grejjer som att jag har ingen, så måste hyra tänkte om nån hade erfarenhet av att skicka den med bussfrakt eller liknande men ingen som hade de?
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Oj ojj! detta händer inte ofta men ilg@dd har faktiskt rätt. 😀
Vet ni vad en cross drar per mil, skulle inte säga att de blir billigt köra den hem direkt och det var ju ett av kriterierna.. För det andra så antar jag att ja är den enda här som blivit jagad av en helikopter och måste säga att de är smått besvärliga.
Med släp är det sånna här krångliga grejjer som att jag har ingen, så måste hyra tänkte om nån hade erfarenhet av att skicka den med bussfrakt eller liknande men ingen som hade de?
Många lösa antaganden i det inlägget vill jag mena.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 9, 2002
ilg@dd wrote: Många lösa antaganden i det inlägget vill jag mena.
ilg@dds humor börja växa på mig nu måste jag erkänna. 🙂
May 17, 2002
Billigaste måste bli att frakta per båt.. Fast för att få ned priset för gemene man måste du nog få tag på lite mer att samlasta med så att du fyller båten. en 20fots container kostar bara ett gäng tusen att skicka China - Europa så vad kan den lilla skvätten Östersund - Skellefte egenlitgen kosta..
ett problem kan bli avsaknade av hav... men det löser du nog.
September 12, 2001
Krqagyzzz wrote: Billigaste måste bli att frakta per båt.. Fast för att få ned priset för gemene man måste du nog få tag på lite mer att samlasta med så att du fyller båten. en 20fots container kostar bara ett gäng tusen att skicka China - Europa så vad kan den lilla skvätten Östersund - Skellefte egenlitgen kosta..
ett problem kan bli avsaknade av hav... men det löser du nog.
*host* :)R
1 Guest(s)