January 12, 2004
Det är ju snart dags för Bilsport Performance & Custom Motor Show igen, tänkte kolla vilka som ska dit, och när ni tänkt åka dit.
Ska ev. dit i år igen, beror på om jag lyckas koma på en bra ursäkt så jag slipper gå på bröllop.
http://www.custommotorshow.se/...../index.php
Är speciellt intresserad av Arlen Ness och Roy Brizio i år...
Kommer som vanligt att gå in med presspass 😎
För långt borta, plus att det känns inte lockande när Bilsport är inblandade.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2001
Nä Jönköping ligger lite för nära Borås så dit kan man inte åka..
Instämmer med Bilsport tjosan ilg@dd nämde..
January 12, 2004
Snorch wrote: Nä Jönköping ligger lite för nära Borås så dit kan man inte åka..
vad har ni emot Bilsport?
obelix wrote: [quote=Snorch]Nä Jönköping ligger lite för nära Borås så dit kan man inte åka..
Mest bara JapCrap och moddade Svenssonbilar i den tidningen nu för tiden.. På tok för lite yankeebilar..
Som Mean Machin skrev, mest bara plast al'a Fast and Furious och bålgetingsljudande småmotorer.. Totalt ointressant..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 12, 2004
ilg@dd wrote: [quote=obelix][quote=Snorch]Nä Jönköping ligger lite för nära Borås så dit kan man inte åka..
Mest bara JapCrap och moddade Svenssonbilar i den tidningen nu för tiden.. På tok för lite yankeebilar..
Som Mean Machin skrev, mest bara plast al'a Fast and Furious och bålgetingsljudande småmotorer.. Totalt ointressant..
Det kan jag förstå, själv går jag direkt till de bilar jag gillar, och det är inte japanesarskiten 😎
February 3, 2007
obelix wrote: [quote=Snorch]Nä Jönköping ligger lite för nära Borås så dit kan man inte åka..
Kan väl erkänna att allt i Bilsport kanske inte är intressant,
som tex den sletan skit Chevan i förra nummret. ( Den ska tydligen visas upp på Elmia)
men den är bland de bättre som finns, trillar in en i brevlådan varje månad! :bok:
September 12, 2001
ilg@dd wrote: [quote=obelix][quote=Snorch]Nä Jönköping ligger lite för nära Borås så dit kan man inte åka..
Det där kan jag bara hålla med om.
Mest bara en massa Fast & Furios som är komplett skit och åter skit.
Plast,plast och lite annat skrot som neon och skärmar monterade på "oväntade" stället. Fuck !
Det är världens sämsta bilbyggare och dessutom finns det världens sämsta smak hos en del. Läs...fjortisar. :spy:
September 5, 2001
skiroy wrote: [quote=ilg@dd][quote=obelix][quote=Snorch]Nä Jönköping ligger lite för nära Borås så dit kan man inte åka..
Det där kan jag bara hålla med om.
Mest bara en massa Fast & Furios som är komplett skit och åter skit.
Plast,plast och lite annat skrot som neon och skärmar monterade på "oväntade" stället. Fuck !
Det är världens sämsta bilbyggare och dessutom finns det världens sämsta smak hos en del. Läs...fjortisar. :spy:
Det har blivit en trend, vad ska man göra liksom...
Om du går till Elmia så ser du att det finns folk som faktiskt bygger bilar enbart för att gå snabbt har sett några utstickare.
Tyvärr finns det ett vinstintresse för Bilsport och då blir det att man bjuder in mest blinkade, mest polarede och högljudda bilar.
Ang. att det finns för få jänkare kan jag inte direkt ge något svar på. Det är ju en utdöende gengre om man inte ska köra strippen, där jänkarna fortvarande regerar men japsen är inte långt ifrån.
Och det märkliga är de bäst presterande rak-fram jappsarna är byggda i USA. Här är en:
Sexväxlad och gatlegal, vad det nu innebär i USA. En treväxlad jänk-automat och han kommer köra höga 7:or 🙂
1 Guest(s)