September 29, 2004
November 22, 2001
Den enda jag sett är denna:
http://www.netonnet.se/item.as.....038;sid=14
Men den hade inte jag köpt.
Jag hade skaffat en med bra aux-ingång istället 🙂
August 16, 2003
stereon i "min"(farsans/morsans) bil är från 89' den har en "CD IN" jag hittade först ingen hane-hane 3.5" plugg så jag köppte en kontakt och lödde själv (blev 15kr på Classe istället för 69kr på elgiganten) funkar skit bra, förutom att högtalarna förmodligen är spräckta (låter skit i alla fall)
men USB port måste vara hur bra som hellst att ha, jag förstår inte varför det inte finns fler modeller med USB.
jag har aldrig hört talas om Avant och Json_81 antyder att den inte är något att ha 🙁
tur att jag inte har någon bil än så jag behöver inte bekymra mig om detta än 😀
December 7, 2003
Har en kamera av märket avant som jag köpte från netonnet. Kan säga att den är verkligen helt världelös. Dock var det några år sedan jag köpte den och 4 Mpixels var rätt så bra då, men bildkvalitén är under all kritik. Så jag litar inte särskilt mycket på deras produkter.
August 16, 2003
BeerCan wrote: Har en kamera av märket avant som jag köpte från netonnet. Kan säga att den är verkligen helt världelös. Dock var det några år sedan jag köpte den och 4 Mpixels var rätt så bra då, men bildkvalitén är under all kritik. Så jag litar inte särskilt mycket på deras produkter.
det kanske vart 4 Mpixels interpolerat? (fusk altså) i kombination med dålig optik... kan tillägga köp aldrig kameror från Trust
2 Guest(s)