December 17, 2005
Delph1 wrote: Nja det kan vara svårt, men det är väl snarast bäst att kolla med någon lokal entusiastklubb eller kolla genom föräldrarna om någon av deras bekanta kan känna någon som är villig att hyra ut.
//Andreas
På den vägen är det dött.. Men nog tycker jag det borde finnas någon uthyrare ialla fall runt fjollträsk 😮 annars blir jag förvånad..
December 17, 2005
Redfaction wrote: HUr FAN kan du skriva sådär om BMW? Snarare folk som inte förstår som tror/tycker sådär om ett speciellt bilmärke. Det är som att jag skulle skriva att det bara e illa klädda töntar som åker USA bilar.
Vi lever väl i ett fritt land???, så skriv vad du tycker.. Men nu är det ju sanningen om BMW-folket, jag kan väl inte ljuga?
Som vanligt finns inget alternativ att kryssa i.. 🙁
Lägg in en -57 Chevrolet Bel Air Cab eller 2d HT, så kan jag också rösta.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Bjornstrom wrote: [quote=ilg@dd]Som vanligt finns inget alternativ att kryssa i.. 🙁
Lägg in en -57 Chevrolet Bel Air Cab eller 2d HT, så kan jag också rösta.
Du har ju sista altenativet att välja på? Man kan ju inte få allt
"Någon annan bil som inte är lika cool TYVÄRR ;("
Passar inte in på en Classic Chevrolet..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 3, 2007
"hej jag langar droger/ hej jag bor i förorten dvs BMW"
...ehhh ja ok?...mina päron har bara bmw....dem är inga langare!
de som bor i förorten brukar oftast ha nån 3.20i får 98!
de brukar oftast inte ha värsting modellerna av bmw....
och sen kan jag ju lägga till att det brukar även vara vissa i pizza branchen och resturang branchen som åker gamla 3 serie bmw:s
December 17, 2005
Hagiz wrote: "hej jag langar droger/ hej jag bor i förorten dvs BMW"
...ehhh ja ok?...mina päron har bara bmw....dem är inga langare!
de som bor i förorten brukar oftast ha nån 3.20i får 98!
de brukar oftast inte ha värsting modellerna av bmw....
och sen kan jag ju lägga till att det brukar även vara vissa i pizza branchen och resturang branchen som åker gamla 3 serie bmw:s
Hur vet du vad papsen och mamsen gör om nätterna? Man ska aldrig säga aldrig...
June 27, 2002
Min drömbil är en M5 med V10, den råkar ju vara snabbare från 0-100 än många Ferrari modeller och dessutom snyggare. Det är ju bara Mustang från 67-68 och den nyaste som är snygg, de emellan ser ju förjävliga ut, precis som väldigt många USA bilar. BMW M5 och BMW 850CI är vackra bilar med linjerna på rätt ställe och verkligen ingen pundar/förortsbil. De flesta pundarna i stan kör gamla fordar och annats kräp förresten..:)
February 14, 2004
January 28, 2003
April 3, 2007
Kenny McCormick wrote: En Mustang från 67-68 eller en ny skulle inte sitta helt fel...
precis vad jag röstade på!
fast jag gillar även 69orna 71orna och 72orna (typ mach 1) 😉 :P...fast även d nyare från 2000 talet:P...fast finast är ju mustang med elenor kitt...den vill jag ha mest avalla biiiilar i vääärlden! :eye:
1 Guest(s)