December 22, 2000
AssÄ, de hÀr visade min kompis, de Àr ganska lÀskigt ÀndÄ, tycker jag.
Om ni gÄr in i Microsoft word, och skriver:
Q33 NYC
Skriv exakt sÄ som jag skrev, markera sen texten och Àndra typsnittet till Webdings 1. Ni kommer dÄ se att de blir ett flygplan, som flyger mot tvÄ byggnader, sen Àr de en dö skallen, sen Àr de en Israelisk flagga, och sen Àr de en tumme upp.
Jag kan förklarar varför man just ska skriva: Q33 NYC , de Àr för att Q33 Àr en betÀckning pÄ planen som flög in i trade center, och NYC stÄr för New York.
Prova och skriv in de, lite udda faktiskt!
July 21, 2001
On 2001-09-27 22:28, [Iceboy] wrote:
AssÄ, de hÀr visade min kompis, de Àr ganska lÀskigt ÀndÄ, tycker jag.Om ni gÄr in i Microsoft word, och skriver:
Q33 NYCSkriv exakt sÄ som jag skrev, markera sen texten och Àndra typsnittet till Webdings 1. Ni kommer dÄ se att de blir ett flygplan, som flyger mot tvÄ byggnader, sen Àr de en dö skallen, sen Àr de en Israelisk flagga, och sen Àr de en tumme upp.
Jag kan förklarar varför man just ska skriva: Q33 NYC , de Àr för att Q33 Àr en betÀckning pÄ planen som flög in i trade center, och NYC stÄr för New York.
planen var ju inte av samma typ.. och 2 flighter heter ju aldrig samma sak!
//Christian
December 22, 2000
On 2001-09-27 22:30, Slampa wrote:
On 2001-09-27 22:28, [Iceboy] wrote:
AssÄ, de hÀr visade min kompis, de Àr ganska lÀskigt ÀndÄ, tycker jag.Om ni gÄr in i Microsoft word, och skriver:
Q33 NYCSkriv exakt sÄ som jag skrev, markera sen texten och Àndra typsnittet till Webdings 1. Ni kommer dÄ se att de blir ett flygplan, som flyger mot tvÄ byggnader, sen Àr de en dö skallen, sen Àr de en Israelisk flagga, och sen Àr de en tumme upp.
planen var ju inte av samma typ.. och 2 flighter heter ju aldrig samma sak!
//Christian
De Àr inte flighterna som heter samma, ett av planen hade Q33 med i sitt namn, Àven fast dem bara sa 747 Boeing sÄ finns q33 med nÄnstans i hela namnet.
March 20, 2001
AssÄ, de hÀr visade min kompis, de Àr ganska lÀskigt ÀndÄ, tycker jag.
Om ni gÄr in i Microsoft word, och skriver:
Q33 NYC
Skriv exakt sÄ som jag skrev, markera sen texten och Àndra typsnittet till Wingdings. Ni kommer dÄ se att de blir ett flygplan, som flyger mot tvÄ byggnader, sen Àr de en dö skallen, sen Àr de en Israelisk flagga, och sen Àr de en tumme upp.
För er som inte orkar göra det sÄ blir resultatet detta.
[Image Can Not Be Found]
Min dator: | Moderkort=Abit VP6 | Processor 1x PIII 1000Mhz FC-PGA | ram > 1GB Mosel | CD-ROM=NEC x32 IDE | Grafik=Asus V3800 ULTRA Delux | HÄrdiskar=IBM 46.5 GB ATA-100 IBM 20.5 GB ATA-100 Segate 2st 1.2Gb pÄ RAID 0 |
[ Detta InlÀgg Àndrades av: LKC10 den 2001-09-30 20:54 ]
September 15, 2001
June 17, 2001
On 2001-09-30 20:53, Vaniljflickan wrote:
hallÄ? inse.. det Àr ren Ä skÀr BULLSHIT... precis som all annan skrÀmselpropaganda..
Just let us boys play :hehe:
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
2 Guest(s)