Mmmm, men är det inte de vita bönorna i chili con carnen man fjärtar så vilt av??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 11, 2003
En av mina kompisars morsa var en jävel på chili.
Familjen kom till sverige från chile på 70-talet, så Råddes morsa hade en rätt go brytning. Men hon sade:
-"En bra chili bränner tre gånger. En gång i munnen, en gång där bak, och en gång till i munnen på hunden som äter skiten."
Hennes chili var rätt stark.....:D
September 28, 2003
obelix wrote: [quote=fastbullit]/me luuuves starkt alltså väldigt starkt inte mes-svensk starkt utan indier stark
Prova riktig Thai-mat, inte den "milda" varianten som serveras på restaurang till oss klena Svenskar.
Lovar att det är ett j-la drag i den.
har varit där det var så jag fick uttrycket: "indier starkt"
August 11, 2002
denstore wrote: En av mina kompisars morsa var en j**el på chili.
Familjen kom till sverige från chile på 70-talet, så Råddes morsa hade en rätt go brytning. Men hon sade:
-"En bra chili bränner tre gånger. En gång i munnen, en gång där bak, och en gång till i munnen på hunden som äter skiten."
:)R :bgrin:
July 14, 2004
denstore wrote: En av mina kompisars morsa var en j**el på chili.
groteskt ordspråk :blink:
3 Guest(s)