March 7, 2004
Surfade just i hud-vård för män tråden. När det uppkom en liten diskussion om vad mjäll var bestämde jag mig för att kolla på susning.nu. Det gav inget så jag kollade även wikipedia där jag ännu en gång kammade noll. (sökte inte så ihärdigt, vilket kan förklarat uteblivit resultat)
När jag såg resultaten på "mjäll" på susning stod där även "Johan Mjällby" och jag kom osökt att tänka på först fotboll och sedan "Håkan Mild", vilken är en personlig favorit. Bestämde mig då för att söka på just "Håkan Mild" vilket gav mig en liten faktatext (antar att det det är fakta men susning.nu är inte kända för att vara 100% säkert) vilken löd:
Håkan Mild är en slitstark mittfältare med gudabenådad teknik som orkar springa hur mycket som helst, och lite till. Han har spelat 74 landskamper för Sverige och var med i EM år 1992 och år 2000 samt VM år 1994. Troligtvis den ende i fotbollslandslaget någonsin som lyckats få 20 (högsta möjliga poäng) på ett s.k "bip-test?".
Och nu till själva saken, hur många poäng har du fått som bäst på ett "bip-test". Jag har genomfört ett antal, kanske 3-5 st, under min högstadietid vid St:ilian i Västerås. Mitt resultat är inte särskilt uppseendeväckande, har som mest fått runt 11.
Min fråga till dig är alltså: Hur många poäng har du fått som mest i ett "bip-test"?
(kan tillägga att ett "bip-test" är konditions krävande test där man ska spring fram och tillbaka över kortsidan av en normalstor inomhusplan.
När man springer lyssnar man på ett band (eller CD) som men jämna mellanrum spelar ett ljud. Vid varje ljud ska man sprungit i precis slå snabbt att man kan sätta ner foten vid ena sidan. (Det låter svårt men det är det inte.) Efter ungefär 10 "ljud" kommer man till nästa nivå och så fortsätter det.
Att komma till nivå 20 är en nästintill obeskrivlig bedrift men jag betvivlar inte att den slitstarke Mild klarat det.)
EDIT: EN kan man säga följdfråga; Hur långt brukar du jogga under dina regelbunda joggingpass?
March 7, 2004
Tobi-Wan kenobi wrote: [quote=ZIre][quote=Tobi-Wan kenobi][quote=ZIre]En j**la massa text
Nivå 12 på S:t Ilian 🙂
får man fråga hur gamal du är?
87:a dvs 18 år 🙂
Så numer går jag på Rudbeck
läskigt, det gör jag med. Går i ettan men har precis som alla andra på rudbeck sommarlov. Säg vad du heter så kollar jag i katalogen ;D
December 31, 2002
ZIre wrote: [quote=Tobi-Wan kenobi][quote=ZIre][quote=Tobi-Wan kenobi][quote=ZIre]En j**la massa text
läskigt, det går jag med. Går i ettan men har precis som alla andra på rudbeck sommarlov. Säg vad du heter så kollar jag i katalogen ;D
Gick i NV2D. Vad gick du i för klass? Måste kolla hur jag såg ut på de gamla bilderna. Kanske ser extremt geekig ut på dem. Det är iaf bättre nu 🙂
March 7, 2004
Tobi-Wan kenobi wrote: [quote=ZIre][quote=Tobi-Wan kenobi][quote=ZIre][quote=Tobi-Wan kenobi][quote=ZIre]En j**la massa text
läskigt, det går jag med. Går i ettan men har precis som alla andra på rudbeck sommarlov. Säg vad du heter så kollar jag i katalogen ;D
Gick i NV2D. Vad gick du i för klass? Måste kolla hur jag såg ut på de gamla bilderna. Kanske ser extremt geekig ut på dem. Det är iaf bättre nu 🙂
vild gissning: du heter Tobias Granlund? ;D
EDIT: gick/går i NV1C. namn är dock hemligt ;D
December 31, 2002
ZIre wrote: [quote=Tobi-Wan kenobi][quote=ZIre][quote=Tobi-Wan kenobi][quote=ZIre][quote=Tobi-Wan kenobi][quote=ZIre]En j**la massa text
Granberg 🙂 Fan alla förväxlar namnet och säger Granlund eller Granqvist. Tyvärr köpte varken jag eller min lillasyrra katalogen förra året. Vad går du i för klass nu? Vad gick du i för klass i 8:an så man kan se vem du är?
December 31, 2002
ZIre wrote: [quote=Tobi-Wan kenobi][quote=ZIre][quote=Tobi-Wan kenobi][quote=ZIre][quote=Tobi-Wan kenobi][quote=ZIre]En j**la massa text
Varken jag eller min lillasyrra känner någon i den klassen :s
March 10, 2002
Tobi-Wan kenobi wrote: [quote=ZIre][quote=Dehman]Fick typ 13,5 i 8:an
det måste man klassa som bra eller hur?
Definitivt! Good work...
Till mitt försvar får jag hävda att jag har astma och två schlatterknän så jag har aldrig kunnat löpträna ordentligt 🙄 :bgrin:
Jo det var ganska bra. Men nu skulle jag nog inte komma över 10 ens. :>
December 31, 2002
Du får iaf bjuda till med klassnamnet från 8:an 😀
March 7, 2004
Tobi-Wan kenobi wrote: [quote=ZIre][quote=Tobi-Wan kenobi][quote=ZIre][quote=Tobi-Wan kenobi][quote=ZIre][quote=Tobi-Wan kenobi][quote=ZIre]En j**la massa text
Du får iaf bjuda till med klassnamnet från 8:an 😀
gick i arbetslag 4 så du lär kunna lista ut klassnamnet 8)
1 Guest(s)