December 15, 2002
susning.nu wrote:
slitstark mittfälare med gudabenådad teknik
av alla fotbollsspelare så har Håkan absolut inget som kan kallas gudabenådad teknik, annars va det mesta rätt. 😉
har själv inte gjort BIP-testet, men en i min klass som är landslagsmässig i fotboll har fått 17 eller 18 på ovan nämnda test.
March 7, 2004
Extatic wrote: [quote=susning.nu] slitstark mittfälare med gudabenådad teknik
av alla fotbollsspelare så har Håkan absolut inget som kan kallas gudabenådad teknik, annars va det mesta rätt. 😉
har själv inte gjort BIP-testet, men en i min klass som är landslagsmässig i fotboll har fått 17 eller 18 på ovan nämnda test.
Håkan Mild är en av de absolut bästa svenska fotbollspelarna som funnits! Att han inte har gudabenådad teknik är inte sant. Det har han ;D
(obs. Egna åsikter)
May 1, 2003
Extatic wrote: [quote=susning.nu] slitstark mittfälare med gudabenådad teknik
Nej, tekniken är la inte hans starkaste sida. Men fan va bra han är ändå.
Jag har till och med hört att när kommit till 20 började han om på 1 igen och körde en gång till, men det är ju bara det jag hört 😛
Fick la 12 eller nåt i 7:an eller var det var. Bara gjort det en gång.
March 7, 2004
Marron wrote: [quote=Extatic][quote=susning.nu] slitstark mittfälare med gudabenådad teknik
Jag har till och med hört att när kommit till 20 började han om på 1 igen och körde en gång till, men det är ju bara det jag hört 😛
han är mästaren!
December 15, 2002
Marron wrote: [quote=Extatic][quote=susning.nu] slitstark mittfälare med gudabenådad teknik
Kolla på min avatar, tror du jag rackar ner på Håkan? Visst har är han ingen Ronaldinho direkt, men fan så viktig han är för blåvitt.. 🙂
May 1, 2003
Extatic wrote: [quote=Marron][quote=Extatic][quote=susning.nu] slitstark mittfälare med gudabenådad teknik
Kolla på min avatar, tror du jag rackar ner på Håkan? Visst har är han ingen Ronaldinho direkt, men fan så viktig han är för blåvitt.. 🙂
Nej, jag håller bara med dig 🙂
July 23, 2002
Jag testade Bip.net ett tag, ingen höjdare..För mycket reklam.
Fast det kanske inte räknas som bip-test??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 31, 2003
ZIre wrote: Kan ju lägga till en fråga. Om du löptränar, hur långt brukar du jogga då? Jga kan inte springa längre än 2.5km men håller iaf ett rätt bra tempo.
Finns en bana här nere vid skogen... 3.5Km på typ 12 minuter men den är för jävlig kan jag säga :bgrin: branta uppförs backar på typ 50 meter(om inte mer) vid vissa ställen...
EDIT: Rekordet på banan är 7minuter
December 31, 2002
ZIre wrote: [quote=Tobi-Wan kenobi][quote=ZIre][quote=Tobi-Wan kenobi][quote=ZIre][quote=Tobi-Wan kenobi][quote=ZIre][quote=Tobi-Wan kenobi][quote=ZIre]En j**la massa text
Nivå 12 på S:t Ilian 🙂
får man fråga hur gamal du är?
87:a dvs 18 år 🙂
Så numer går jag på Rudbeck
läskigt, det går jag med. Går i ettan men har precis som alla andra på rudbeck sommarlov. Säg vad du heter så kollar jag i katalogen ;D
Gick i NV2D. Vad gick du i för klass? Måste kolla hur jag såg ut på de gamla bilderna. Kanske ser extremt geekig ut på dem. Det är iaf bättre nu 🙂
vild gissning: du heter Tobias Granlund? ;D
EDIT: gick/går i NV1C. namn är dock hemligt ;D
Du får iaf bjuda till med klassnamnet från 8:an 😀
gick i arbetslag 4 så du lär kunna lista ut klassnamnet 8)
Tyvärr hjälpte det inte mycket 😕 . Jag tror inte jag sett någon av dem på fotona på Rudbeck
March 10, 2002
kutlo wrote: [quote=ZIre]Kan ju lägga till en fråga. Om du löptränar, hur långt brukar du jogga då? Jga kan inte springa längre än 2.5km men håller iaf ett rätt bra tempo.
Finns en bana här nere vid skogen... 3.5Km på typ 12 minuter men den är för jävlig kan jag säga :bgrin: branta uppförs backar på typ 50 meter(om inte mer) vid vissa ställen...
EDIT: Rekordet på banan är 7minuter
Spring åt andra hållet då? :>
Edit: tror inte på att rekordet är 7 minuter. Då världsrekordet för 3000 meter ligger på typ 7,20...
3 Guest(s)