December 17, 2005
Lord_Kvadd wrote: Argh, hur tusan lyckades jag missa denna trÄden?!
Klart du ska dra runt Sverige pĂ„ en moped! Ăr du nere i SkĂ„ne sĂ„ fĂ„r du fan hĂ€lsa pĂ„, eller avskrĂ€ckte jag dig nu? đ
En skĂ„ning ser vad en skĂ„ning vill se jadu man vet vĂ€l aldrig, men bilden över statestiken pĂ„ #nordichardware sĂ€ger nog det mesta đź đ
November 5, 2002
Har en bekant som har farit runt pÄ lite Àventyrligare sÀtt. Paddlat kajak, cycklat, Äkt traktor. Flera ggr. Cykla gjorde han senast tillsammans med en kompis.
Traktorn var rĂ€tt cool! En bekant till honom som har den med ett litet slĂ€p som Ă€r inredd till en spartansk husvagn. Körde den pĂ„ Jet A1 (flygfotogen) sĂ„ det blev inte sĂ„ dyrt heller đ
SjÀlva idén tycker jag Àr klockren, men personligen hade jag nog föredragit cykeln istÀllet för moppen. GÄr mycket tystare
October 22, 2002
Bjornstrom wrote: Fisken: Vespa... Klart det Àr lÀtt att trimma en moped.. Men jag ska inte göra det.. Kan jag vÀl likavÀl köra motocykel eller bil
Trimma Àr ju inte synonymt med att trimma skiten ur bitarna. Lite lagom och du Äker 55-60km/h.
Show us your ride! đ
Elyxi wrote: du mĂ„ste givetvis skaffa en puch dakota störtkruka samt ha skyddsglasögon pĂ„ din tur och sĂ„ mĂ„ste du ju kontakta pressen sĂ„ du blir moppe-christer med folket đ
Puch Dakota.. đ
SÄn hade jag för lÀnge sedan.. Typ 79-80.. RejÀl moppe det..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 17, 2005
ilg@dd wrote: [quote=Elyxi]du mĂ„ste givetvis skaffa en puch dakota störtkruka samt ha skyddsglasögon pĂ„ din tur och sĂ„ mĂ„ste du ju kontakta pressen sĂ„ du blir moppe-christer med folket đ
Puch Dakota.. đ
RejÀl var den kanske 79-80, men idag njaa du vill nog ha en moped som klarar mer Àn 20 mil.
Fick en gratis karta frÄn OKQ8, alltid trevligt, en sak mindre att fixa
[Image Can Not Be Found]
Bjornstrom wrote: [quote=ilg@dd][quote=Elyxi]du mĂ„ste givetvis skaffa en puch dakota störtkruka samt ha skyddsglasögon pĂ„ din tur och sĂ„ mĂ„ste du ju kontakta pressen sĂ„ du blir moppe-christer med folket đ
Puch Dakota.. đ
RejÀl var den kanske 79-80, men idag njaa du vill nog ha en moped som klarar mer Àn 20 mil.
Fick en gratis karta frÄn OKQ8, alltid trevligt, en sak mindre att fixa
[Image Can Not Be Found]
Hörrödudu, den moppen gick mÄnga lÄnga mil den. RÀkna pÄ minst 2 mil/dag i Ca:2 Ärs tid..Det Àr glest mellan byarna hÀr. DessvÀrre bytte jag bort den mot en Zundapp eftersom dom var roligare att trimma, gick att fÄ dom vassare.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 17, 2005
ilg@dd wrote: Hörrödudu, den moppen gick mÄnga lÄnga mil den. RÀkna pÄ minst 2 mil/dag i Ca:2 Ärs tid..Det Àr glest mellan byarna hÀr. DessvÀrre bytte jag bort den mot en Zundapp eftersom dom var roligare att trimma, gick att fÄ dom vassare.
Du ser 2 mil/dag bara serru han fick ju vila större delen av dygnet đ ... Jag behöver en lĂ„ngkörare đ
Puch maxi hade dock vart nÄgot, kommer ihÄg nÀr jag fick en sÄdan nÀr jag fyllde 10 Är.. NÀr mopeden fick soppa-torsk dÄ trampade man bara hem haha
1 Guest(s)