Bjornstrom goes around suede|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Bjornstrom goes around suede
Lodisen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1200
sp_UserOfflineSmall Offline
1139897
May 29, 2007 - 4:48 pm
sp_Permalink sp_Print

Ctrl wrote: Tja, boende är nog inga problem. Finns säkert mer än en NH nisse som kan erbjuda härbärge.

Jovars, i utbyte mot diverse sexuella tjänster så ska jag nog kunna fixa fram en filt på golvet åt honom.

Bjornstrom
Member
Medlem
Forum Posts: 3485
1139925
May 29, 2007 - 7:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Lodisen wrote: [quote=Ctrl]Tja, boende är nog inga problem. Finns säkert mer än en NH nisse som kan erbjuda härbärge.

Jovars, i utbyte mot diverse sexuella tjänster så ska jag nog kunna fixa fram en filt på golvet åt honom.

Lodisen: du är så snel laugh

redmark: låter fint..

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
1139929
May 29, 2007 - 7:46 pm
sp_Permalink sp_Print

Bjornstrom wrote: [quote=Lodisen][quote=Ctrl]Tja, boende är nog inga problem. Finns säkert mer än en NH nisse som kan erbjuda härbärge.

Lodisen: du är så snel laugh

redmark: låter fint..

Har du vägarna förbi Ljungaverk så kan jag göra ett undantag och klämma en anseelig mängd pilsner med dej.. Gubben står för fiolerna.. Förvarna nån dag före bara, så pilsnerna hinner hamna på plats.
🙂

*Edit*
Sen kan vi diskutera politik..
:pidu: :)R

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Bjornstrom
Member
Medlem
1139931
May 29, 2007 - 7:50 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: Har du vägarna förbi Ljungaverk så kan jag göra ett undantag och klämma en anseelig mängd pilsner med dej.. Gubben står för fiolerna.. Förvarna nån dag före bara, så pilsnerna hinner hamna på plats.
🙂
*Edit*

Men jag kan ju inte dricka massa pilsner under min tur, vad tror du polisen säger när dom ser en dyngrak björn från norrland som åker sick sack på vägen? 8-[

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
1139932
May 29, 2007 - 7:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Bjornstrom wrote: [quote=ilg@dd]Har du vägarna förbi Ljungaverk så kan jag göra ett undantag och klämma en anseelig mängd pilsner med dej.. Gubben står för fiolerna.. Förvarna nån dag före bara, så pilsnerna hinner hamna på plats.
🙂
*Edit*

Men jag kan ju inte dricka massa pilsner under min tur, vad tror du polisen säger när dom ser en dyngrak björn från norrland som åker sick sack på vägen? 8-[

Äsch...politiksnacket gör att du snabbt nyktrar till kan jag lova dig. :bgrin:

Bjornstrom
Member
Medlem
1139935
May 29, 2007 - 8:03 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=Bjornstrom][quote=ilg@dd]Har du vägarna förbi Ljungaverk så kan jag göra ett undantag och klämma en anseelig mängd pilsner med dej.. Gubben står för fiolerna.. Förvarna nån dag före bara, så pilsnerna hinner hamna på plats.
🙂
*Edit*

Hehe ja lär nog bara komma in genom dörren så vänder man och åker direkt laugh

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
1139938
May 29, 2007 - 8:07 pm
sp_Permalink sp_Print

Bjornstrom wrote: [quote=skiroy][quote=Bjornstrom][quote=ilg@dd]Har du vägarna förbi Ljungaverk så kan jag göra ett undantag och klämma en anseelig mängd pilsner med dej.. Gubben står för fiolerna.. Förvarna nån dag före bara, så pilsnerna hinner hamna på plats.
🙂
*Edit*

Hehe ja lär nog bara komma in genom dörren så vänder man och åker direkt laugh

Fegis..
😛

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Bjornstrom
Member
Medlem
1139940
May 29, 2007 - 8:09 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: Fegis.. 😛

Jag lär få sota för detta men okey! det är väl glömt om 100 år ändå.. Du är för gammal och "vis" för mig wink

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
1139944
May 29, 2007 - 8:13 pm
sp_Permalink sp_Print

Bjornstrom wrote: [quote=ilg@dd]Fegis.. 😛

Jag lär få sota för detta men okey! det är väl glömt om 100 år ändå.. Du är för gammal och "vis" för mig wink

Tycker du inte om öl???
🙄

Bjornstrom
Member
Medlem
1139945
May 29, 2007 - 8:14 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=Bjornstrom][quote=ilg@dd]Fegis.. 😛

Tycker du inte om öl???
🙄

Inget fel på öl.. wink

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
1139956
May 29, 2007 - 8:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Bjornstrom wrote: [quote=ilg@dd][quote=Bjornstrom][quote=ilg@dd]Fegis.. 😛

Tycker du inte om öl???
🙄

Inget fel på öl.. wink

Snacka går ju..
Nåväl, då slipper jag iaf dricka upp mej i sommar..

Bjornstrom
Member
Medlem
1139968
May 29, 2007 - 9:09 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote:

Snacka går ju..

Äsch då, jag hör av mig när jag planerat färdigt min färdväg, blir det inget längre avstånd kan jag nog komma förbi en sväng 😀

Lodisen
Kommer du hit ofta?
Medlem
1140064
May 30, 2007 - 9:58 am
sp_Permalink sp_Print

Bjornstrom wrote: [quote=ilg@dd]

Snacka går ju..

Äsch då, jag hör av mig när jag planerat färdigt min färdväg, blir det inget längre avstånd kan jag nog komma förbi en sväng 😀

Han kommer använda dig som gratis arbetskraft. Har hört att han ska måla om huset, så du kommer få slita som ett djur för ölen.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
1140080
May 30, 2007 - 10:14 am
sp_Permalink sp_Print

Lodisen wrote: [quote=Bjornstrom][quote=ilg@dd]

Snacka går ju..

Han kommer använda dig som gratis arbetskraft. Har hört att han ska måla om huset, så du kommer få slita som ett djur för ölen.

:)R
Skulle tro att ÅFA (Hyresvärden) bleve en smula förvånade om dom hittar Bjornstrom kluddandes på betongbarracken jag hyr lägenhet i för nuvarande.
[Image Can Not Be Found] Eftersom det är 3 sådana längor, så antar jag att han bör måla alla 3 då, så de matchar..
😉

Lodisen
Kommer du hit ofta?
Medlem
1140086
May 30, 2007 - 10:24 am
sp_Permalink sp_Print

Jag sa ju att han skulle få slita. Ser du källaren där? Där nere har han sina thailändska pojkar i latex som han myser med på natten. Du får sova bredvid dem, och tugga på kedjor (järn är nyttigt). Varannan vecka får du ett glas vatten alternativt en halv öl.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
1140097
May 30, 2007 - 10:40 am
sp_Permalink sp_Print

Lodisen wrote: Jag sa ju att han skulle få slita. Ser du källaren där? Där nere har han sina thailändska pojkar i latex som han myser med på natten. Du får sova bredvid dem, och tugga på kedjor (järn är nyttigt). Varannan vecka får du ett glas vatten alternativt en halv öl.

Måste jag påminna om var bögar och annat perverterat folk står i rang hos mej?
🙄
Är det inte fruntimmer så drar jag hellre en handtralla. Källaren innehåller för övrigt ett gäng trasiga cyklar, sparkar. och annat rat i ett så kallat hobbyrum, resten är förråd för hyresgästerna inhägnat i hönsnät..

Niklas.Andersson
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 164
1140151
May 30, 2007 - 2:26 pm
sp_Permalink sp_Print

Är det moppe vi pratar om? eller vad är det för fordon.

Lodisen
Kommer du hit ofta?
Medlem
1140153
May 30, 2007 - 2:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Niklas.Andersson wrote: Är det moppe vi pratar om? eller vad är det för fordon.

http://www.synsam.se

Bjornstrom wrote: road trip runt Sverige på en moped helt ensam..

Ilg@dd, förnekelse är det samma som att acceptera din sexuella läggning. 🙂

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
1140167
May 30, 2007 - 2:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Lodisen wrote: [quote=Niklas.Andersson]Är det moppe vi pratar om? eller vad är det för fordon.

http://www.synsam.se

Bjornstrom wrote: road trip runt Sverige på en moped helt ensam..

Ilg@dd, förnekelse är det samma som att acceptera din sexuella läggning. 🙂

Sure, wannabefreud.. Jag vet vad min sexuella läggning är, och ämnar inte konvertera.. Har dom inte mus så är det bara att dra..

Bjornstrom
Member
Medlem
1140257
May 30, 2007 - 8:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Niklas.Andersson wrote: Är det moppe vi pratar om? eller vad är det för fordon.

Yes sir, troligtvis vespa..

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 427
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL