Bjornstrom wrote: [quote=Lodisen][quote=Ctrl]Tja, boende är nog inga problem. Finns säkert mer än en NH nisse som kan erbjuda härbärge.
Jovars, i utbyte mot diverse sexuella tjänster så ska jag nog kunna fixa fram en filt på golvet åt honom.
Lodisen: du är så snel
redmark: låter fint..
Har du vägarna förbi Ljungaverk så kan jag göra ett undantag och klämma en anseelig mängd pilsner med dej.. Gubben står för fiolerna.. Förvarna nån dag före bara, så pilsnerna hinner hamna på plats.
🙂
*Edit*
Sen kan vi diskutera politik..
:pidu: :)R
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 17, 2005
ilg@dd wrote: Har du vägarna förbi Ljungaverk så kan jag göra ett undantag och klämma en anseelig mängd pilsner med dej.. Gubben står för fiolerna.. Förvarna nån dag före bara, så pilsnerna hinner hamna på plats.
🙂
*Edit*
Men jag kan ju inte dricka massa pilsner under min tur, vad tror du polisen säger när dom ser en dyngrak björn från norrland som åker sick sack på vägen? 8-[
September 12, 2001
Bjornstrom wrote: [quote=ilg@dd]Har du vägarna förbi Ljungaverk så kan jag göra ett undantag och klämma en anseelig mängd pilsner med dej.. Gubben står för fiolerna.. Förvarna nån dag före bara, så pilsnerna hinner hamna på plats.
🙂
*Edit*
Men jag kan ju inte dricka massa pilsner under min tur, vad tror du polisen säger när dom ser en dyngrak björn från norrland som åker sick sack på vägen? 8-[
Äsch...politiksnacket gör att du snabbt nyktrar till kan jag lova dig. :bgrin:
December 17, 2005
skiroy wrote: [quote=Bjornstrom][quote=ilg@dd]Har du vägarna förbi Ljungaverk så kan jag göra ett undantag och klämma en anseelig mängd pilsner med dej.. Gubben står för fiolerna.. Förvarna nån dag före bara, så pilsnerna hinner hamna på plats.
🙂
*Edit*
Hehe ja lär nog bara komma in genom dörren så vänder man och åker direkt
Bjornstrom wrote: [quote=skiroy][quote=Bjornstrom][quote=ilg@dd]Har du vägarna förbi Ljungaverk så kan jag göra ett undantag och klämma en anseelig mängd pilsner med dej.. Gubben står för fiolerna.. Förvarna nån dag före bara, så pilsnerna hinner hamna på plats.
🙂
*Edit*
Hehe ja lär nog bara komma in genom dörren så vänder man och åker direkt
Fegis..
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Bjornstrom wrote: [quote=ilg@dd]Fegis.. 😛
Jag lär få sota för detta men okey! det är väl glömt om 100 år ändå.. Du är för gammal och "vis" för mig
Tycker du inte om öl???
🙄
Bjornstrom wrote: [quote=ilg@dd][quote=Bjornstrom][quote=ilg@dd]Fegis.. 😛
Jag lär få sota för detta men okey! det är väl glömt om 100 år ändå.. Du är för gammal och "vis" för mig
Tycker du inte om öl???
🙄
Inget fel på öl..
Snacka går ju..
Nåväl, då slipper jag iaf dricka upp mej i sommar..
August 28, 2004
Bjornstrom wrote: [quote=ilg@dd]
Snacka går ju..
Äsch då, jag hör av mig när jag planerat färdigt min färdväg, blir det inget längre avstånd kan jag nog komma förbi en sväng 😀
Han kommer använda dig som gratis arbetskraft. Har hört att han ska måla om huset, så du kommer få slita som ett djur för ölen.
Lodisen wrote: [quote=Bjornstrom][quote=ilg@dd]
Snacka går ju..
Äsch då, jag hör av mig när jag planerat färdigt min färdväg, blir det inget längre avstånd kan jag nog komma förbi en sväng 😀
Han kommer använda dig som gratis arbetskraft. Har hört att han ska måla om huset, så du kommer få slita som ett djur för ölen.
:)R
Skulle tro att ÅFA (Hyresvärden) bleve en smula förvånade om dom hittar Bjornstrom kluddandes på betongbarracken jag hyr lägenhet i för nuvarande.
[Image Can Not Be Found]
Eftersom det är 3 sådana längor, så antar jag att han bör måla alla 3 då, så de matchar..
😉
Lodisen wrote: Jag sa ju att han skulle få slita. Ser du källaren där? Där nere har han sina thailändska pojkar i latex som han myser med på natten. Du får sova bredvid dem, och tugga på kedjor (järn är nyttigt). Varannan vecka får du ett glas vatten alternativt en halv öl.
Måste jag påminna om var bögar och annat perverterat folk står i rang hos mej?
🙄
Är det inte fruntimmer så drar jag hellre en handtralla. Källaren innehåller för övrigt ett gäng trasiga cyklar, sparkar. och annat rat i ett så kallat hobbyrum, resten är förråd för hyresgästerna inhägnat i hönsnät..
November 7, 2005
August 28, 2004
Niklas.Andersson wrote: Är det moppe vi pratar om? eller vad är det för fordon.
Bjornstrom wrote: road trip runt Sverige på en moped helt ensam..
Ilg@dd, förnekelse är det samma som att acceptera din sexuella läggning. 🙂
Lodisen wrote: [quote=Niklas.Andersson]Är det moppe vi pratar om? eller vad är det för fordon.
Bjornstrom wrote: road trip runt Sverige på en moped helt ensam..
Ilg@dd, förnekelse är det samma som att acceptera din sexuella läggning. 🙂
Sure, wannabefreud.. Jag vet vad min sexuella läggning är, och ämnar inte konvertera.. Har dom inte mus så är det bara att dra..
2 Guest(s)