March 14, 2004
Nja en av mina tjejkompisar är ett riktigt fan, men dom andra tjejerna jag känner tycker det är rent skit. Men det är ju en högodsare så gillar du att gambla så testa. Antingen så tycker hon du är underbar som tar henne till premiärern, eller också gillar hon inte filmen men då kan du ta henne till något mysikgt fik eller så efteråt så är det reparerat 😛
January 4, 2001
roxerthedead wrote: Har en premiärbiljett över, har en tjej jag gillar (som jag vet gillar mig också), vi är inte ihop och så, vågar man dejta för första gången genom att bjuda ut henne på starwars? 😮
Vet inte om darth sidious är tillräckligt romantisk
Ja varför inte, då har du ju perfekta sättet att fråga på också "Du, det är så att jag har en biljett över till...."
June 16, 2004
Coore wrote:
Ja varför inte, då har du ju perfekta sättet att fråga på också "Du, det är så att jag har en biljett över till...."
Exakt min åsikt 😀
Frågade henne igår om hon gillade starwars.. hon svarade med "nja sådär".. hmm får se vad jag gör, hade tänkt att ta henne till Kalmar slott, det ligger vid havet, man kan liksom ligga nedanför slottet typ.. på en gräsplätt vid havet, ensamt och mysigt, för att sedan dra och se starwars.. synd att man inte har åldern inne för nåt gott vin 😛
Vem sa nåt om att bjuda henne på café efteråt? Blir svårt att hitta romantiskt café i Kalmar runt 03.00 😛
September 16, 2002
Tindy wrote: [quote=Kizo][quote=Tindy]Jodå, men då tvingas du att lämna lasersvärdet och jedi-dräkten hemma, så hur kul blir det?
Själv kör jag med Chewbacca utstyrsel, ni då?
Haha, här i gävle var det en brud som hade en ewokdräkt på sig hela köningen 😀
That's just bad... Just..Bad.
May 10, 2005
Nomic wrote: Låter som en bra idé ! Uppskattar hon säkert, och kom ihåg : Är den dålig så kan man alltid skratta åt den ;D
Ni andra : vafan, lägg ner, ta inte över hans tråd med erat skitsnack, snacka om era bögiga star-wars fantasier på MSN som alla andra fjortisar 😐
^^
Nomic ska gå på prem utklädd som C3P0 😀
1 Guest(s)