September 16, 2002
Finns det någon stans där man kan beställa blå hårfärg? Något som sitter kvar och inte går att tvätta ur! Och det ska vara riktig blå! Blå blå! Anime blå! 😛
Det finns inte att köpa någonstans där jag tittat. Det finns bara blåsvart eller färg som försvinner efter x antar tvättar.
Någon som vet?
October 25, 2003
Lukascool wrote: Om du bor i stockholm så finns det på blue fox på gamla brogatan.
Nope, den håller 8 tvättar.
Har kört med den själv.
Nåt "vanligt" företag har släppt nån rätt så blå färg nu, inte animeblå kanske, men vanlig mörkblå.
Har dock bara sett reklam för den, inte sett den i nån butik.
November 22, 2001
Kizo wrote: Lukascool: Nope.
[quote=Json_81]Fattar inte varför de inte säljer sådana permanentfärger.
Jag frågade hos en frisörska och hon sa att det var något om att det var giftigt.
Sortima: Ja, ungefär så, ja. Om blåare går, gärna det! 😀
Låter konstigt, varför skulle vissa färger vara giftiga?
February 21, 2004
Kizo wrote: Lukascool: Nope.
Jag frågade hos en frisörska och hon sa att det var något om att det var giftigt.
Ska kolla linken till där jag köpte färgen ... skitenkelt bara att kleta i från en burk vänta lite o sen tvätta ur ... ingen jobbig blandning eller så
November 22, 2001
oxiswoofer wrote: [quote=Json_81] Jag var på jakt efter permanent cerise en gång men fick ge upp o färga håret två gånger i veckan istället.
hehe, tänkte du impa på NollK eller? 🙂
Jag inte bara tänkte, jag gjorde 🙂
Du skulle sett min första bricka, den var nog inte rätt någonstans.
September 16, 2002
Sortima wrote: [quote=Kizo]Lukascool: Nope.
Ska kolla linken till där jag köpte färgen ... skitenkelt bara att kleta i från en burk vänta lite o sen tvätta ur ... ingen jobbig blandning eller så
Please do! 😀 Vill gärna ha den lite fort (färgen alltså)
September 16, 2002
Urax wrote: Du hade/skulle flytta till Skövde va? Frissoteket mitt emot systemet hade en hel del udda färger när jag ville färga håret grönt... :bgrin:
Satt i rätt så länge men färgen avtog efter hand men du kan ju alltid prova 😀
Hehe, japp.
Men jag vill väl helst inte vänta tills dess. 😛
2 Guest(s)