April 25, 2001
I understand what you mean Fredrik.. well I wasn't searching a job at IT but my own professional job.. God.. almost 2 months hard searching and finally I got it!
Then I could have had a job from other place too, but I had already taken the one which starts after my graduation.
August 13, 2001
November 27, 2001
Jag har oxå haft ett manligt sommarjobb. Jobbade med att sköta oljiga maskiner som skärmade kablar (coax-kablar bla), men då jag inte är man så kanske jag inte räknas? I sommar har jag gett mig F*N på att få ett datajobb skall gå ner o tjata lite på företagen på orten!
[ Detta Inlägg ändrades av: zwi den 2002-03-14 21:37 ]
January 30, 2002
On 2002-03-14 19:27, Freek wrote:
Det är plantering som gäller på sommaren!!Utomhus.. regn och lera och det förbanade klonkandet av röret och smärtan i handleden när man med all kraft skickar skiten rätt ner i en sten.. Det är ett sommarjobb
satte plant gjorde jag också i min ungdom... Ett j**la skitjobb, antingen varmt och en massa jävliga insekter eller så regn och kallt...
fast relativt bra betalt...
November 4, 2001
Sitta vid en dator som sommarjobb! Lamt...
Det ska kännas när man sommarjobbar. Förra året hade jag två jobb, dels målade jag om en hel hockyrink (in och utvändigt), olja läktaren, slet som ett djur med stockar och träpallar utanför rinken. Tiden som inte gick åt åt detta jobbade ja hemma: grävde runt hela villan (i stort sett), målade 2 sidor av huset, rev två träpaneler, isolera om, grävde ner nya plattor framför huset (runt 5 kubikmeter jord och lera), la singel runt huset (i rännorna som jag grävt en halvmeter djupa), spika upp två nya träpaneler, och en del andra småjobb tex högg ner två träd och slet upp 4 stora buskar...
Det ska kännas när man har sommarjobbat!!
December 15, 2001
Hmmm... Måste söka reda på ett lagom slappt sommarjobb...
OCH INTE NÅGON SKIT-TALLPLANTERING/SORTERING!!! DET ÄR SÅ FÖRBENAT JOBBIGT!!!!
Kanske jobba på dagis lr ngt sånt slappt... Man får ju hyffsat bra betalt, och det är ju långt ifrån lika drygt som att jobba åt parkförvaltningen =/
Dessutom så lär det finnas många platser...
Men först se om det finns ngt data-jobb
2 Guest(s)