October 28, 2002
cha!
får snart ny data som har garanti mot "allt som inte förvållas av våld och så länge datorn inte öppnas."
innebär det att jag kan ladda hem ett tweak program, trimma sönder delar o skit i datorn när jag blir sugen på nya grjjer???
har tre års garanti o försäkring via kommunen, personaldata köp...
ja, vad tror ni?
July 17, 2002
Newbie2K wrote: cha!
får snart ny data som har garanti mot "allt som inte förvållas av våld och så länge datorn inte öppnas."
innebär det att jag kan ladda hem ett tweak program, trimma sönder delar o skit i datorn när jag blir sugen på nya grjjer???
har tre års garanti o försäkring via kommunen, personaldata köp...ja, vad tror ni?
Läs det finstilta. =)
Gränssnitt = när man skär i kanten.
July 17, 2002
Newbie2K wrote: hmmm, äntligen nån som förklarar gränssnitt iaf....!! men, det har säkert nån annan innebörd....:P
har läst skiten 10ggr, står inget om att klocka datan med mjukvara....fan...då e d ju bara o trimma sönder när man blir sugen påett gf fx....:D
Om det är en märkesdator så är det ju också väldigt troligt att BIOSen är helt låst så att du inte kan klocka prolle.
June 28, 2001
erfarenhet : hadde en sprillans ny xp1800 med en fläns som var lite skev, den bran upp direkt. skicka tillbaka med felrapport med följande text : Den funkar inte.
fick tillbaka en ny =)
annars kan man nästan tolka det du tänker göra för bedrägeri, but who cares.
sen så brukar dom inte kolla om du mjukvaruOC den, dom kanske nollställer Bioset som messt, sen testar dom vad som är trasigt och byter ut det.,
händer det fler gånger blir dom väldigt misstänksamma
February 13, 2001
Jag har alltid varit ärlig.... På kronan data i Ludvika där jag köper mina grejer vet dom att jag klockar skiten ur allt som rör sig 🙂 Men jag har alltid vart ärlig mot dom. Men så föra veckan när jag köpte en XP 1700+ så funkade den inte så jag gick tillbaka med den och jag fick en ny prolle av dom på engång inge tjafs änns. Jag har köpt ca 7 Prollar av dom å 6 har jag bränt. Och en prolle från EKC datorer (borlänge) Ni som var på dreamhack vet nog var det är. Köpte en XP 2200 å den funkade inte å det vart ett jävla tjafs att jag skulle ha klockat sönder den. Men jag fick en till slut (De var nära att det inte gick) Men jag har aldrig bränt nånting å sagt att den bara pajade.... Kan bli svårt att få nya saker som värkligen är trasiga när man får dom. Så tänk efter endel om man ska börja vara oärlig.... Bäst att vara ärlig så folk tror en när de värkligen krisar!!!!
GODJUL på er NHare tack för ett super bra år hoppas jag har gjort nån glad i år iaf 🙂
2 Guest(s)