December 11, 2002
Ok såhär är det...
jag kom överens med en kille att byta min vattenkylnig mot en 160gb hdd. allt var bestämt osv och jag skickar grejorna. såklart blir det lite förseningar av posten och dom lyckas krossa flaskan med waterwetter som jag inte förstår HUR dom kunde krossa eftersom att inget kunde röra sig i paketet. anyway när han får grejorna tycker han inte att det ser bra ut osv osv men till slut säger han ändå att han ska ha grejorna. han säger att han sickar hddn imororn och jag väntar.. väntar... och väntar. så idag får jag en avi från posten. YAY (",)/ tänker jag och springer lätt och lagom ner till posten. när jag får mitt paket så blir jag lite förvånad "fan han behöver väll inte skicka en hårddisk i ett så stort paket?" jag skakar paketet lite lätt och börjar ana ugglor. när jag kommer hem så finns också det jag trodde. MIN VATTENKYLNING! och den är inte alls i det skicket som jag sickade den i. han har stoppat någon jävla skruvi radiatorn som är _OMÖJLIG_ att få ut utan att såga upp skiten
ok ok nu vet ni det, MEN varför säger han att han sickar hårddisken när han sen sickar tillbaka vattenkylningen i DÅÅÅÅÅÅLIGT SKICK! jag hatar folk som ljuger. ännu värre folk som köper något och sen skickar tillbaka det! :burn:
January 17, 2002
Hmm, läste lite nogrannare nu, det där e fan jävligt illa gjort... Jag föreslår att du ringer och ber att få prata med hans föräldrar (Om han nu bor hemma) och förklara för dom, det brukar jag göra om det händer något, gissa om det stör personen i fråga 🙂
Jag gör det inte för att vara korrekt, bara för att vara riktigt jävlig med ungen 😉
Du bör och SKA göra något åt detta! låt honom inte gå ostraffad!
September 14, 2001
Antar att det är denna försäljning det rör sej om...
https://www.nordichardware.se/.....highlight=
Jag länkar bara, sen drar folk sina egna slutsatser.
Joni^ du får väl skälla på mej om jag hänger ut fel tråd här, men det verkar ju vara den rätta.
June 17, 2001
Hör jag något om en folkmob eller trakasserier inom förumet så åker alla som har varit med på saken på en permban!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
4 Guest(s)