June 17, 2001
Dreamspace wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR]Hör jag något om en folkmob eller trakasserier inom förumet så åker alla som har varit med på saken på en permban!
Det är rättvist, om man även Permbannar de r-hål som blåser sina forumskamrater....
Jag är med på vad du menar till 100%
Men hur vet du att det stämmer? Jag kan inte bara dra en permban på en kille som har blivit utpekad av en annan.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Hauk wrote: Skicka dit colic och se om han överlever utan div. olyckor efter 10 min..
Nu räcker det...
Offtopic: Vad är NHU?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
December 11, 2002
jag ser att ni iaf verkar vara på min sida *fäller en tår* det glädjer mig att ni är med mig.
jag har också sett att ni vill ha hans mail, jag tror den finns på hans "profile" kolla där, vet inte om jag kan skriva mailen här. kanske bryter mot någon regel? jag ska försöka fåtag på hans telenr och prata lite om ett och annat med honom
December 11, 2002
jag ser att ni iaf verkar vara på min sida *fäller en tår* det glädjer mig att ni är med mig.
jag har också sett att ni vill ha hans mail, jag tror den finns på hans "profile" kolla där, vet inte om jag kan skriva mailen här. kanske bryter mot någon regel? jag ska försöka fåtag på hans telenr och prata lite om ett och annat med honom
December 10, 2002
Det är klart att vi är på sin sida Joni^
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
September 7, 2003
Det är jag som skulle byta HDD mot din vattenkylning ....
och jag kan inte säga att det är jag som lurat någon eftersom att din vattenykning knappast var i det skicka som jag har fått beskriver för mig var "fräsht".
Angående någon skruv som skall hamnat i radiatorn så är det ej jag som har lagt där, jag blev faktiskt väldigt förvånad att radiatorn skrammlade när jag först tog ut den ur lådan!
Men såhär nu på efterhand kom jag på att det kan vara en skruv från en av fläktarna då denna skruv saknades.
Jag har flera vittnen på att jag inte har hållt på att exprementera med skruvar ner i radiatorn, och vilken vettig människa som helst förstår väl att man inte gör sånt ...
Jag trodde skramlet var någon form av hinder så att vattnet bara skulle kunna åka åt ena hållet.
Angående waterwetter som var sprucken så måste jag säga att det är högst sannolikt att posten förstört den. Som det såg ut när jag öppnade lådan så måste waterwettern ha legat i kanten och som de flesta vet är posten inte så försiktiga med paket som ej har ettiketten "Försiktig ! Innehåller glas" vilket ej detta paket hade ...
Jag märkte heller inte att waterwetter glaset var trasigt för ens det stack till i handen. Innandess hade mina kompisar sagt att det luktade helvete efter att jag hade öppnat paketet, det kom vi sedan fram till att det var waterwettern, men det kunde jag ej märka eftersom jag ej har något luktsinne ...
Jag är väldigt ledsen att detta verkar ha ställt till problem och att jag ej såg denna tråd tidigare ...
Angående att det var din vattenkylnign som kom istället för en HDD så kan jag bara säga att jag var rätt säker att jag hade berättat det för dig, men jag kan missta mig, och det är troligen det jag har gjort...
om du anser att jag har haft sönder något så är jag fullt villig att betala!
//Patrick
December 11, 2002
.doedels
1. grejorna är beg, du kan inte förvänta dig att du får en spliter ny radiator utan en ända repa
2. du sa att du skulle ha grejorna och skulle skicka hdd till mig
3. VAR I HELVETE kommer skruven i radiatorn ifrån? den skruven fanns _inte_ med i paketet jag skickade till dig
4. vad fan har du gjort med pumpen?
*edit* det med waterwettern vet jag, posten är inte försiktiga men vad ska jag göra med radiatorn nu? jag kan ju lika bra kasta den! och varför sa du att du skulle ha grejorna och sen skickar tillbaka dom? *edit*
September 7, 2003
Pumpen har jag ej haft sönder, det sa jag redan från början via msn att den lät jävlig mycket, i det ögonblicket tyckte jag att jag hade blivit blåst ...
Och den enda "skada" jag åstakommit är att jag delade båda slangarna i två delar för att testa systemet. Detta ersatte jag med 100 kronor som jag skickade med i paketet, men anser du att detta inte räckte kan jag skicak mer ...
Men jag kan med största allvar säga att jag inte förstört någonting! (utom slangarna då da)
//Patrick
September 7, 2003
Joni^ wrote: .doedels
1. grejorna är beg, du kan inte förvänta dig att du får en spliter ny radiator utan en ända repa
2. du sa att du skulle ha grejorna och skulle skicka hdd till mig
3. VAR I h*****e kommer skruven i radiatorn ifrån? den skruven fanns _inte_ med i paketet jag skickade till dig
4. vad fan har du gjort med pumpen?
1. När jag fick höra att grejerna var i fräsht skick så tog jag för givet att det var det, kanske var dumt gjort. Men jag bryr mig itne om några småskrap på sidan ... det jag tyckte var skumt var att den lät så jävligt!
2. Okej, får tro dig på den punkten även då jag har minne av att vi snackade om det, men jag kan som sagt missta mig.
3. När jag öppnade paketet var det första jag gjorde att kolla på radiatorn, och det var då jag upptäckte att den skrammla. Och om inte du hade lagt i skruvar eller glömt dom från någon fläkt eller nåt så måste faan någon ha öppnat lådan (vilket jag ej tror) För när jag öppnade låg det minst en, om inte två, skruvar i paketet plus då en i radiatorn
4. kopplat den till systemet enligt det du sa vilket visade sig vara rätt och sedan kört systemet med vatten. Om det är att den låter fruktansvärt så testa att provköra den utan radiator, för då var den helt tyst för mig
1 Guest(s)