June 17, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR][quote=Metz]
Offtopic: Vad är NHU?
Det skulle du bra gärna vilja vet va? 😀
Vad säger att jag inte redan vet 😉
Du kanske fick dig en sneak peak, men nu är det fOR fAN spärrat för icke-behöriga :bgrin:
Varför är inte jag välkommen till ert forum när ni är välkommna hit?
Eller jag kanska ska "spärra" er alla så att vi får jämna ut oddsen?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
November 4, 2001
Haha är det enda jag kan säga till dig Joni^.
Du skickar upp ett paket som luktar skit, eftersom posten förstört GLASflaskan med waterwetter, som låg under radiatorn och kylblocket och alla andra hårda metalldelar (undra varför glasflaskan gick sönder 😕 ). Nästa grej vi ser är en radiator där stora delar av färgen ramlat bort och som är helt intryckt på vissa ställen, varpå vi frågade ett antal gånger utan svar "Har du använd radiatorn på en motorcykel" fast det mer såg ut som att du spelat baseball inomhus. Dessutom är det första ljudet man har när man tar upp den, klirr klirr (hmm, kanske glas från waterwetterflaskan i radiatorn, jaja iaf omöjligt att få ut).
Nu kanske man trodde att det var slut på "pratical jokes", men icke sa nicke. Nu får man syn på kylblocket, visst det är begagnat men ytan var inte bara oxiderat (hur lång tid tar det för koppar att oxidera inte 3 dagar på posten iaf) utan också repig.
Slangarna var väll det enda som var "fräscht".
Tänk er allt detta inpackat i en låda fullt tejpad med röd eltejp.
Fräscht skick: Don't think sooo...
Och det är med radiatorn, vad fan har du gjort med den? Den ska väll bara sitta i datorn, ramlar den sönder av sig själv?
//En som varit där
Inget ont mot dig Joni^ ville bara ge min version, tycker det var varit lite väl mkt. skitkastning på .doedels, även om han själv säger att han inte tar illa upp.
December 11, 2002
chrippaz wrote: Haha är det enda jag kan säga till dig Joni^.
Du skickar upp ett paket som luktar skit, eftersom posten förstört GLASflaskan med waterwetter, som låg under radiatorn och kylblocket och alla andra hårda metalldelar (undra varför glasflaskan gick sönder 😕 ). Nästa grej vi ser är en radiator där stora delar av färgen ramlat bort och som är helt intryckt på vissa ställen, varpå vi frågade ett antal gånger utan svar "Har du använd radiatorn på en motorcykel" fast det mer såg ut som att du spelat baseball inomhus. Dessutom är det första ljudet man har när man tar upp den, klirr klirr (hmm, kanske glas från waterwetterflaskan i radiatorn, jaja iaf omöjligt att få ut).Nu kanske man trodde att det var slut på "pratical jokes", men icke sa nicke. Nu får man syn på kylblocket, visst det är begagnat men ytan var inte bara oxiderat (hur lång tid tar det för koppar att oxidera inte 3 dagar på posten iaf) utan också repig.
Slangarna var väll det enda som var "fräscht".
Tänk er allt detta inpackat i en låda fullt tejpad med röd eltejp.
Fräscht skick: Don't think sooo...
Och det är med radiatorn, vad fan har du gjort med den? Den ska väll bara sitta i datorn, ramlar den sönder av sig själv?
//En som varit där
Inget ont mot dig Joni^ ville bara ge min version, tycker det var varit lite väl mkt. skitkastning på .doedels, även om han själv säger att han inte tar illa upp.
flaskan låg knappast under någon radiatorn och block!
och från din sida så låter det som jag sickade något som var totalt trash! det är inte det. eller snarare det var inte det! och om blocket har oxiderat så är det inte några problem förfan! det är ju bara lite t-sprit och tvätta av skiten! blocket var inte skadat på något jävla sätt så snacka inte massa skit och om ni är på ett "hårdvaru" forum lär ni väll vara så händiga iaf att ni kan klara av att tvätta av ett fucking koppar block som för övrigt blir oxiderat bara man tar på skiten!
November 28, 2002
November 28, 2002
3 Guest(s)